“Oslo - Bogota”
Anmeldelse av United Airlines

Anmeldt 1 juli 2017

Hadde fått nytt pass og glemt å skaffe meg nytt visum i USA. Mellomlanding i London. Måtte søke om nytt visum. Rakk ikke flyet til New York, nytt fly til Houston. Til sammen 40 timer reise før jeg var i Leticia, Colombia.
Heretter unngår jeg USA når jeg skal dra til Syd- og mellomamerika. Ta heller en overnatting i Madrid for å unngå USA!

Takk, Thorebe
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26 juni 2017

Fløy med United først til Chicago og deretter til Los Angeles. Flyturen gikk overraskende bra fikk god service ,særlig fra Brussel til Los Angeles. Overgang i Chicago var effektiv Brukbar benplasska vi er høye.

Takk, Jorunn05
Anmeldt 15 april 2017

Vi hadde bestilt en rundtur Bergen-Frankfurt-Calgary-San Francisco-Frankfurt-Bergen via Lufthansa. Alle de øvrige reisene gikk bra, men turen fra San Francisco til Frankfurt var et mareritt. Allerede fra starten merket vi at seteplassen var for trang og luften i kabinen varm og tett. På en ca. 12 timer lang flytur trenger man både å bevege seg og ikke minst sørge for noe å drikke. I setene var det trang benplass og tilsvarende trangt når man skulle ut i korridioren forbi andre passasjerer, og drikke fikk man servert 1 eller 2 ganger i løpet av 12 timer. Vel fremme i Frankfurt klaget min kone over4 vondrt i leggen, og hjemme i Bergen fikk vi konstatert blodpropp. Aldri mer United Airlines for oss.

1  Takk, Bergenser2014
Anmeldt 24 desember 2016

Jeg anbefaler United Airlines veldig, de har sykt bra komfort til å ha økonomiklasse, skulle jo nesten tru man var på United flex. og i tillegg da vi skulle fly EWR-MCO ble flyet nesten kanselert på grunn av vær, men da ga de ansatte oss veldig bra service, la oss gi to tommler opp for United!

Takk, Edvard S
Anmeldt 1 oktober 2016

Bra tur fra London til San Francisco med mye mat og bra service. Flott med egen skjerm som en kunne velge film på. Innenlands i USA ble vi som familie ikke plassert sammen, noe som var litt dumt når en har med seg bl.a. en11 åring.

Takk, Ellen Merete H