“Ferietur”
Anmeldelse av United Airlines

Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Brukte et par ekstra kroner på å oppgradere våre seter til Økonomi plus. Du kommer raskere ombord, kommer deg gjennom sikkerhetskontroll raskt å enkelt. Du får ca 10cm ekstra beinplass ombord i flyet. Er det verd det? Så absolutt, når man ser bak i flyet hvor trangt de sitter. Er 180 høy. Kanskje ikke den som ruver i terrenge. Men det var svært behagelig å ha ekstra plass. Servicen ombord var god. Kalde alkoholfrie drikker er gratis ombord. Mat må du kjøpe. NB. Husk nettbrette, for ondemand systemet deres er genialt. Du logger på nettverket deres å vips så har du full tilgang til underholdnings portalen. Så slipper du å bruke peng på å leie et nettbrett ombord. Det er også feste til nettbrette i ryggen på nabosete. Alt i alt en flott fly opplevelse.

Reisedato: januar 2018
Takk, karlnord89

Anmeldt 1. juli 2017

Hadde fått nytt pass og glemt å skaffe meg nytt visum i USA. Mellomlanding i London. Måtte søke om nytt visum. Rakk ikke flyet til New York, nytt fly til Houston. Til sammen 40 timer reise før jeg var i Leticia, Colombia.
Heretter unngår jeg USA når jeg skal dra til Syd- og mellomamerika. Ta heller en overnatting i Madrid for å unngå USA!

Reisedato: januar 2017
1  Takk, Thorebe
Anmeldt 26. juni 2017

Fløy med United først til Chicago og deretter til Los Angeles. Flyturen gikk overraskende bra fikk god service ,særlig fra Brussel til Los Angeles. Overgang i Chicago var effektiv Brukbar benplasska vi er høye.

Reisedato: juni 2017
Takk, Jorunn05
Anmeldt 15. april 2017

Vi hadde bestilt en rundtur Bergen-Frankfurt-Calgary-San Francisco-Frankfurt-Bergen via Lufthansa. Alle de øvrige reisene gikk bra, men turen fra San Francisco til Frankfurt var et mareritt. Allerede fra starten merket vi at seteplassen var for trang og luften i kabinen varm og tett. På en ca. 12 timer lang flytur trenger man både å bevege seg og ikke minst sørge for noe å drikke. I setene var det trang benplass og tilsvarende trangt når man skulle ut i korridioren forbi andre passasjerer, og drikke fikk man servert 1 eller 2 ganger i løpet av 12 timer. Vel fremme i Frankfurt klaget min kone over4 vondrt i leggen, og hjemme i Bergen fikk vi konstatert blodpropp. Aldri mer United Airlines for oss.

Reisedato: juni 2016
1  Takk, Bergenser2014
Anmeldt 24. desember 2016

Jeg anbefaler United Airlines veldig, de har sykt bra komfort til å ha økonomiklasse, skulle jo nesten tru man var på United flex. og i tillegg da vi skulle fly EWR-MCO ble flyet nesten kanselert på grunn av vær, men da ga de ansatte oss veldig bra service, la oss gi to tommler opp for United!

Reisedato: juli 2016
Takk, 191edvards