“God service og hjelp”
Anmeldelse av United Airlines

Anmeldt 15. januar 2019

Meget hyggelig innsjekking på Costa Rica og smilende. Vi fikk ekstra benplass seter da vi er lange. Hyggelig ombord. Maten var ikke det helt store, men service var topp.

Reisedato: januar 2019
Takk, StardustStiggy

Anmeldt 10. mars 2018

Jeg har fløyet utallige ganger tur-retur Norge / USA, og brukte tidligere Pan Am, Continental, SAS, Norwegian, og hvor jeg senest fløy United Airlines. Et godt valg for en lengre tur-retur. Store behagelige moderne fly, med stor komfort, gode seter- og benplass, samt god mat og proff service. Et nærmest typisk amerikansk flyselskap som vet hva kundene ønsker- og trenger i disse lange flytimene. Grei innsjekk- og utsjekk. Anbefales! d:o)

Reisedato: september 2017
Takk, jans0der
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Brukte et par ekstra kroner på å oppgradere våre seter til Økonomi plus. Du kommer raskere ombord, kommer deg gjennom sikkerhetskontroll raskt å enkelt. Du får ca 10cm ekstra beinplass ombord i flyet. Er det verd det? Så absolutt, når man ser bak i flyet hvor trangt de sitter. Er 180 høy. Kanskje ikke den som ruver i terrenge. Men det var svært behagelig å ha ekstra plass. Servicen ombord var god. Kalde alkoholfrie drikker er gratis ombord. Mat må du kjøpe. NB. Husk nettbrette, for ondemand systemet deres er genialt. Du logger på nettverket deres å vips så har du full tilgang til underholdnings portalen. Så slipper du å bruke peng på å leie et nettbrett ombord. Det er også feste til nettbrette i ryggen på nabosete. Alt i alt en flott fly opplevelse.

Reisedato: januar 2018
1  Takk, karlnord89
Anmeldt 1. juli 2017

Hadde fått nytt pass og glemt å skaffe meg nytt visum i USA. Mellomlanding i London. Måtte søke om nytt visum. Rakk ikke flyet til New York, nytt fly til Houston. Til sammen 40 timer reise før jeg var i Leticia, Colombia.
Heretter unngår jeg USA når jeg skal dra til Syd- og mellomamerika. Ta heller en overnatting i Madrid for å unngå USA!

Reisedato: januar 2017
2  Takk, Thore B
Anmeldt 26. juni 2017

Fløy med United først til Chicago og deretter til Los Angeles. Flyturen gikk overraskende bra fikk god service ,særlig fra Brussel til Los Angeles. Overgang i Chicago var effektiv Brukbar benplasska vi er høye.

Reisedato: juni 2017
Takk, Jorunn05