“Vår første tur til Polen”
Anmeldelse av Wizz Air

Anmeldt 12 september 2017

Ingen problemer. Bra fly og service.var o.k. Flyet gikk på tiden begge veier. Første gangen vi brukte dette flyselskapet, men benytter det gjerne igjen.
Mat og drikke måtte kjøpes om bord.
Da vi reiste hjem måtte vi betale neste 400 kroner for håndbagasje for vår lille trillebag var 1 cm for bred. Det likte vi ikke.......

Takk, leigeland
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 6 september 2017

litt trangt men ellers veldig god servise og veldig billig fly,,,,vil også annbefale tannlegen i polen

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, reidun167
Anmeldt 3 september 2017

Nye behagelige fly.Smilende behagelige engelsktalende kabinpersonale.Godt renhold ombord i flyene.Presise avganger og oversiktlige bestillingsrutiner

Takk, Jostein U
Anmeldt 2 september 2017

Effektive ansatte fra flyplass og helt ned til Vilnius . God service. Handlevogna gikk flere ganger på halvannen timen det tok. Rent og fint på flyet.

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Vivian R
Anmeldt 31 august 2017 via mobile enheter

Første gang jeg reiser med Wizz Air. Bestilte via nette og lastet ned app. Dette gikk enkelt og greit. Bestilte baggasje og sete plass i samme slengen. Prisen var heller ikke noe å si på. Det var det billigste tilbudet etter endel søk på nette. Ombord i flyet var det god plass mellom setene. Jeg var veldig fornøy med reisen og servicen på flyet.

Takk, Marit L