“Forferdelig dårlig ”
Anmeldelse av Wizz Air

Anmeldt 12 oktober 2017 via mobile enheter

Aldri vært utsatt for verre behandling. Vurderer å politianmelde hele greia. Forventningene til flyselskapet var ikke svært høye, og det beviste de at jeg hadde god grunn til. Helt ubrukelig! Ikke var det spesielt billig heller. For en vits! At det er lov å drive så dårlig business.

2  Takk, Maria N

Anmeldt 12 september 2017

Ingen problemer. Bra fly og service.var o.k. Flyet gikk på tiden begge veier. Første gangen vi brukte dette flyselskapet, men benytter det gjerne igjen.
Mat og drikke måtte kjøpes om bord.
Da vi reiste hjem måtte vi betale neste 400 kroner for håndbagasje for vår lille trillebag var 1 cm for bred. Det likte vi ikke.......

Takk, leigeland
Anmeldt 6 september 2017

litt trangt men ellers veldig god servise og veldig billig fly,,,,vil også annbefale tannlegen i polen

Takk, reidun167
Anmeldt 3 september 2017

Nye behagelige fly.Smilende behagelige engelsktalende kabinpersonale.Godt renhold ombord i flyene.Presise avganger og oversiktlige bestillingsrutiner

Takk, Jostein U
Anmeldt 2 september 2017

Effektive ansatte fra flyplass og helt ned til Vilnius . God service. Handlevogna gikk flere ganger på halvannen timen det tok. Rent og fint på flyet.

Takk, Vivian R