“Wizz Air Priority - en bløff fra Budapest”
Anmeldelse av Wizz Air

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Helt latterlig at du betaler ekstra for Wizz priority, det gjelder bare fra Stavanger til Budapest og i hangaren som er venterom gjelder det plutselig igjen....

Reisedato: november 2018
4  Takk, Anne-Tone

Anmeldt 26. oktober 2018

Dette er det verste jeg har book inn på.Jeg reiser endel.det var billigt til og begynne men dette ble bare dyrere og dyrere.måtte betale 700 kr extra på utreisen.og 110 auro på hjemreisen dette pga jeg hadde ikke trykt på boardingcart når jeg bestilte. så dette reiser ikke jeg med en gang til.det var mange som var meget skuffet over dette.Skal du ha en kort til m¨du betale 1000 kr ekstra.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
1  Takk, jan5912
Anmeldt 15. oktober 2018

Et flyselskap som tar seg grovt ekstrabetalt for alle ekstratjenestene, dårlig kundeservice, ikke anbefale

Reisedato: november 2017
    • Mat og drikke
1  Takk, Connector621559
Anmeldt 14. oktober 2018

Hadde betalt ekstra for å bli kjørt fra flyplass til hotel på ankomstdag. Skulle være en kar som møtte oss på flyplassen med plakat med vårt navn på. Dukket aldri opp. Vi delte oss, en utenfor for å se etter transporten, og en inne for å vente i tilfelle han bare var forsinket. Til slutt kom minibussen utenfor, men vi var ikke på listen. Han nektet å ringe og sjekke, hadde ikke tid sa han. Skulle og bli kjørt tilbake til flyplassen etter oppholdet. Dukket heller ikke opp. NB ikke bestill på forhånd, drosjene er billigere I Gdansk.Ta en Neptun Taxi og si du er norsk så koster det 60 zloty.

Reisedato: september 2018
Takk, Rogalending
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

På retur fra Warszawa til Torp møtte vi et utrolig lite imøtekommende, ekstremt surt og lite serviceinnstilt personale. Regler til Wizz er (med små bokstaver) at dersom du ikke sjekker inn online 3 timer før avgang må du betale ekstra for innsjekk på flyplass.
Vi planla å sjekke inn på flyplass, men pga kø på flyplassen var vi 4min for sene frem til skranken... dermed måtte vi betale et gebyr som var urimelig høyt. Vi kunne kjøpt nye biletter for samme prisen.
Skrankepersonale bare trekker på skuldre, er sure og lite forståelsesfulle. Wizz Air hadde trengt å sendt sine ansatte på smilekurs og servicebehandling av kunder.
Elendig kundebehandling!

Reisedato: oktober 2018