“Behagelig flyreise”
Anmeldelse av Wizz Air

Anmeldt 18. desember 2018

Punktlig avreise,behagelig cabinpersonale,reint i cabinen,det var trangt mellom seteradene,Wizz air kan anbefales!

Reisedato: desember 2018
Takk, jostulve

Anmeldt 18. desember 2018

En grei flytur hvor vi hadde bestilt ekstra benplass. Hyggelig personal ombord, turen gikk fortere enn beregnet

Reisedato: november 2018
Takk, Yvonne N
Anmeldt 17. desember 2018

Hele reisen ble bare helt grusom. På flyet var det helt sykt trangt, satt ikke godt i det hele tatt. Så hadde vi bestillt buss fra Katowice til Krakow. I bestillingen sto det at det skulle vare en 105 seters buss. Det vi ble møtt med var en minibuss (slik som går som maxitaxi i norge). Om det var dårlig plass på flyet så var det om mulig enda værre på denne "bussen". Helt grusom tur til Krakow. Så her var det løgn fra Wizz Air, vi fikk ikke det vi betalte for når det gjaldt buss. Kommer til å tenke meg om mange ganger før jeg bruker wizz air igjen.

Reisedato: desember 2018
1  Takk, kimgW9859WU
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Helt latterlig at du betaler ekstra for Wizz priority, det gjelder bare fra Stavanger til Budapest og i hangaren som er venterom gjelder det plutselig igjen....

Reisedato: november 2018
4  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 26. oktober 2018

Dette er det verste jeg har book inn på.Jeg reiser endel.det var billigt til og begynne men dette ble bare dyrere og dyrere.måtte betale 700 kr extra på utreisen.og 110 auro på hjemreisen dette pga jeg hadde ikke trykt på boardingcart når jeg bestilte. så dette reiser ikke jeg med en gang til.det var mange som var meget skuffet over dette.Skal du ha en kort til m¨du betale 1000 kr ekstra.

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, jan5912