“Vennetur”
Anmeldelse av Wizz Air

Anmeldt 4. september 2019

En flott flytur begge veier. Hyggelige flyvertinne. Innsjekkingen gikk greit. Bagasjen kom raskt. Flyr gjerne igjen med Wizz Air.

Reisedato: juli 2019
Takk, Ann T

Anmeldt 23. august 2019

Wizzair har kansellert. Vi vil ha pengene tilbake på kortet vi betalte med. Det går ikke, de skal på Wizzairkonto som en tilgodelapp.
Hadde vi akseptert å få våre kr. 5500 på Wizzairkontoen måtte pengene brukes innen 3 mnd, ellers går de tapt. Hvor frekt er ikke dette??

Takk, MarianneR837
Anmeldt 18. august 2019

Svært godt produkt til prisen. Enkel bestillingsrutine på nett. God app som inneholder det man trenger. Alt fungerte knirkefritt fra start til mål. What you see is what you get. Hyggelig karbinpersonale. OK priser på mat og drikke. Gode baguetter til å være et flyselskap. Grei beinplass til en på 183 cm. Godt vedlikeholdt kabin. Langt bedre enn det man finner hos det gjennomsnittlige flyselskap. På returen så ble vi tilbudt å sjekke inn kabinkofferten som reisegods uten å betale ekstra. Aldri opplevd det hos andre flyselskap.

• Setekomfort
    • Mat og drikke
    • Underholdning ombord
    • Valuta for pengene
Takk, khsyv
Anmeldt 7. august 2019

Ikke innsjekk på nett er dyrt. Dyrt ble det også da de på en flyplass godkjente bagasjen, men ikke på en annen. Frekke folk uten forståelse for noe som helst som jobber der også. Aldri Wizz air igjen.

2  Takk, Hofsrud
Anmeldt 2. august 2019

Etter flere timer venting, får vi beskjed om at flyet er kansellert. Info på flyplassen er helt håpløs, og de snakker kun på makedonsk nesten. Umulig for oss som ikke kan språket å forstå hva som skjer.
Vi får da beskjed om at det er vi selv som må gå inn å booke på nytt, neste fly var noen dager etter, det ble fullbooka etter noen få minutter, så neste alternativ var hele 7 dager senere. Helt sinnsykt opplegg.. Aldri igjen.

Reisedato: juli 2019
    • Setekomfort