“Gresk norsk”
Anmeldelse av Wizz Air

Anmeldt 16. juli 2020

Svindel bare svindel ingen seriøs ansatte ingen Servis ingenting er bra der 0% aldri igjen ikke GRATIS heler

Reisedato: juli 2020
Takk, ellinnorge

Anmeldt 13. april 2020

Møkkaselskap, har reist med dei 3 ganger, og kvar gong koster det masse ekstra pga ting dei ikkje opplyser om. Eg betalte dobbelt for baggage sist eg reiste med dei, måtte sende fleire mail for å få svar, og etter 6mbd fikk eg beskjed om at eg ikkje kom til å få igjen pengane mine. Kundeservice er umulig å forstå noke av, og linken eg fikk for å sende klage, sendte meg til ei heimeside som var polsk, og kun polsk. Styr unna den dritten her for alt i verda!

Reisedato: september 2019
1  Takk, Daydream790019
Anmeldt 5. mars 2020

Dårlig veldi dyrt og veldi dårlig de er ikke seriøs firma aldri igjen uhøflig ansatte betaling plutselig siste sekund nei nei og nei

Reisedato: mars 2020
Takk, ellinnorge
Anmeldt 25. februar 2020

Vi ringte og spurte dere om det var greit at vi var 16 og om det var no problem med dette, dere sa null problem, men når vi kommer til boarding så nekter dere oss? Skittne selskapet her er scamartists

Altså veldig dårlig customer service

Reisedato: februar 2020
1  Takk, Turistenihellas
Anmeldt 22. februar 2020

Dette er det verste flyselskapet jeg har vært borti. Etternavnet våres fungerte ikke i innsjekkingsappen, så vi måtte betale ekstra gebyr for at ikke dems systemer ikke fungerer. Ikke ville de prøve å hjelpe, når jeg snakket med de på telefon. jeg ringte dem 5 ganger, og ingen hjelp å få. Jeg vil ikke anbefale noen å bruke dem, da ender det bare opp med en haug med gebyrer. De tar betalt for inn sjekk også, hvis en ikke gjør det i appen, men siden vi ikke fikk det til måtte vi betale for det.

Reisedato: februar 2020
    • Kundeservice