“Greit selskap”
Anmeldelse av SunExpress

Anmeldt 20. september 2016

Første gang vi har brukt dette fly selskapet.Helt grei service. Maten var ikke det store å skryte av,savnet varm mat.Litt bedre på hjem turen.Bra plass mellom setene.Efektiv betjening.

Reisedato: september 2016
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
1  Takk, Eva Steen K

Anmeldt 19. mars 2016

Vi ble ønsket om bord på en helt standard minimalistisk måte, uten beklagelse på allerede stor forsinkelse. Vi hadde ventet på endelig avgang i flere timer. Crewet virket sliten og fikk unna ombordprosedyrer svært fort. Her var det om å gjøre å komme seg hjem til Tyrkia! Vi satt trangt og det var satt inn mange seter i kabinen. Maten som ble servert var svært enkel. Vi var lovet et godt måltid på denne flighten! Raskt gjennomført og med lite av serviceinnstilling til oss passasjerer.

Reisedato: april 2015
1  Takk, travelmann3