“Dårlig plass, renslighet og frekt crew”
Anmeldelse av SunExpress

Anmeldt 12 mai 2017

Det randt til tider brunt vann ned fra klimaanlegget. Det var veldig trangt mellom setene, og det gjorde stemningen blant passasjerene amper. Crewet var stresset og frekke. Ved en anledning begynte et spedbarn og gråte, hvor crewet så presterte å rope "make it shut up!".

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, ole572

Anmeldt 20 september 2016

Første gang vi har brukt dette fly selskapet.Helt grei service. Maten var ikke det store å skryte av,savnet varm mat.Litt bedre på hjem turen.Bra plass mellom setene.Efektiv betjening.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Takk, Eva Steen K
Anmeldt 19 mars 2016

Vi ble ønsket om bord på en helt standard minimalistisk måte, uten beklagelse på allerede stor forsinkelse. Vi hadde ventet på endelig avgang i flere timer. Crewet virket sliten og fikk unna ombordprosedyrer svært fort. Her var det om å gjøre å komme seg hjem til Tyrkia! Vi satt trangt og det var satt inn mange seter i kabinen. Maten som ble servert var svært enkel. Vi var lovet et godt måltid på denne flighten! Raskt gjennomført og med lite av serviceinnstilling til oss passasjerer.

1  Takk, travelfjord
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter