Sirius55
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 12. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Spør etter rom med utsikt
3,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Gonzalo A, ManagerParador de Cruz de Tejeda, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. nov. 2018

Dear Sirius55,
Thank you very much for sharing your opinion with tripadvisor community.
Some of the superior rooms are the biggest rooms of the Parador but it has not views.
We are glad you have enjoyed our gastronomy.aand we hope you visit us again on the future.
Thanks and best regards,
2.0 km fra Parador de Cruz de Tejeda
    2.3 km fra Parador de Cruz de Tejeda
      2.0 km fra Parador de Cruz de Tejeda
      Bar/lounge
      Warm open air jazucci behind the wall
      1.3 km fra Parador de Cruz de Tejeda
      cabaña
      • Vio.com
      4.7 km fra Parador de Cruz de Tejeda
      2.3 km fra Parador de Cruz de Tejeda
      Bar/lounge
      Se flere hoteller i Tejeda
      Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Vi har benyttet hotellet 2 ganger og tatt en overnatting mens vi har vært på 2 ukers ferie i Puerto Rico. Stor parkeringsplass for leiebil like ved. Masse muligheter for fotturer på merkede turstier i området. Har kjøpt halvpensjon inkludert tilgang til Spa-avdelingen, noe som er fantastisk avslappende etter tur i fjellet. 3 retters middag fra meny, og svært god frokostbuffet i halvpensjonen. Utsikten fra hotellet må bare oppleves. Vi skal helt sikkert tilbake. Det blir som en ekstra ferie i ferien.

Dato for oppholdet: juli 2017
      1  Takk, 927geirk
      Sara_RivasB, Front Office Manager på Parador de Cruz de Tejeda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2017

Dear Geir K, Thank you very much for sharing your opinion with tripadvisor community. Parador Cruz de Tejeda is situated in a very special area of Gran Canaria with endless possibilities to enjoy nature and relax. We are very glad you enjoyed your stay and we hope you visit us again on the future.
      Thanks and regards,

Anmeldt 8. august 2016

Et svært bra hotell med fantastisk utsikt og kjøkken. Kald gulrotsuppe med rå torsk og fiskekaserolle med safran kan anbefales for fiskeelskere sammen med husets vitvin. Prøvde også en god spa-avdeling med tyrkisk ekalyptus dampbadstue mm. Både store og små koste seg. Kan absolutt anbefales.

Romtips: Alle rom har utsikt med balkong og kjøling
      Dato for oppholdet: august 2016
      Takk, Borre L
      Anmeldt 20. mars 2016 via mobile enheter

Kjempefint hotell på ca 1500m høyde på Gran Canaris fantastiske fjell. Flotte rom med en utrolig utsikt. Hjelpsom betjening. Herlig Spa-avdeling og en restaurant med nydelig mat. Anbefales både fjellvandrere og familier på biltur.

Dato for oppholdet: mars 2016
      Takk, Anniken Solbakk F
      Anmeldt 30. desember 2014

Etter en lang og strabasiøs bil tur kom vi endelig frem til hotellet. Vi ble møtt av en søt og hyggelig resepsjonist, og ble henvist til vårt rom. Rommet var stort, badet stort. Det var terrasse med to stoler og bord. Utsikten fantastisk. Vi ønsket da å spise middag ved hotellets restaurant. Først fikk vi en servitør som kun snakket spansk, det var litt problemer da vi hadde noen spørsmål ang både meny og vinkart. Vi fikk da byttet servitør til en usedvanlig hyggelig mann som gjorde det beste han kunne for å hjelpe oss. Jeg bestilte en fisk til hovedrett, min venninne ønsket kanin, men det var de utsolgt for, så hun endte opp med noe kjøtt av en eller annen slag. Vinen som ble anbefalt var en lokal vin som var overraskende god. Men maten... nei og nei. For en trist opplevelse. Jeg aner ikke hvilken type fisk dette var, men halve stykket bestod av fett. Min venninne fikk et stykke kjøtt som var kaldt og seigt. Etter hovedretten (som vi ikke spiste mye av, og var derfor fortsatt sultne) bestilte vi dessert. Den var derimot veldig godt.
      Etter maten hadde vi tenkt å slappe av litt i hotellets bar, men der var det ingen andre gjester så vi bestemte oss for å ta en night cup på rommet i istedenfor.
      Frokosten dagen etter var fantastisk, godt utvalg av det meste. Deilig kaffe servert ved bordet. Når det gjelder hotellet som bygning, så likte jeg denne veldig godt. Men min venninne synes det var litt guffent og sa det minnet henne om et spøkelses slott. Det hadde også noe med at det ikke var så mange andre gjester ved hotellet, og alle som var der, de hvisket når de snakket til hverandre så det ble en litt merkelig stemning... Vi hadde bestilt SPA behandlinger denne formiddagen, og gledet oss stort til det. Både behandlingen og SPA området var tilfredsstillende, men vi ble litt overrasket over at vi måtte betale 25 euro pr person i tillegg til behandling for å benytte oss av bassenget i SPA avdelingen. Alt i alt ble dette en veldig kostbar opplevelse, som vi nok dessverre ikke kommer til å gjenta.

Dato for oppholdet: desember 2014
      • Reisetype: Reiste med venner
      1  Takk, unnimarlene
      Anmeldt 15. januar 2014

Hyggelig hotell ved Tejede. Fantastisk utsikt fra balkongen på rommet, hyggelig personale.
      Maten i resturanten var litt for fin for vår del - men deres desserter var fantastiske. Spa og flotte turmuligheter ved hotellet. Verdt ett besøk, når man ønsker seg bort fra turistområdene.

Dato for oppholdet: januar 2014
      1  Takk, Theresedyrli