“Kortreist snadder:)”

Texeda Brewery & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Tejeda
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted som fokuserer på bruk av lokale/egenproduserte matvarer. Spiste en veldig god Ropa vieja med pulled goat og langkokt egg. Vin fra en av eiernes familiegård, og deres egen øl satt prikken over i’en. Anbefales på det sterkeste, hit skal i hvert fall jeg tilbake.

Takk, 393kjetilm

Anmeldt 12. oktober 2018

Morsomme bord, flott sted å besøke når enn er på tur i selve indrefileten på Gran Canaria.
Vi fikk ikke bord med en gang, servitøren var løsnings orientert og ordnet bord for 10 personer meget effektivt uten at noen opplevde stress eller kaos.

Takk, joacimbuch
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Langt oppe i fjellene dukket denne lille perlen av en restaurant opp i et lite sted som heter Tejeda. Her fikk jeg servert eget brygget øl og nydelig spansk mat. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, stianp2
Borja M, Director de Relaciones con Clientes på Texeda Brewery & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2018

Thank you very much for giving us a perfect score and for recommending our proyect to other customers.
We will be waiting for you!

Best regards.

Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Var innom for en lunsj, vi spiste burgere og tacos-retter. Begge smakte godt og greie porsjoner. De er kanskje mest kjente for øl, vi drakk ikke alkohol. Få innom da vi var der og en servitør som dessverre ikke var særlig god i engelsk og det gikk noe sent.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Gunnar_Oslo
Borja M, Director de Relaciones con Clientes på Texeda Brewery & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2018

We appreciate your comments about our place and thanks for your score.

If you will come back to Tejeda, please call us and make your reservation: 928 66 66 77

Regards.

Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Fikk smake ølsortene de brygger og besøke bryggeriet. Veldig god mat, kreative og bruker lokale råvarer. skiller seg ut blant naborestaurantene som tilbyr mer tradisjonelt. Kan absolutt anbefales. Bare synd at de ikke er åpne om kvelden

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tone B
Borja M, Director de Relaciones con Clientes på Texeda Brewery & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Thank you very much for giving us a perfect score and for recommending our brewery & restaurant to other customers.

We hope your next stay is just around the corner. Bookings: +34 928 66 66 77

Best regards.

Reisende som så på Texeda Brewery & Restaurant, så også på

Tejeda, Gran Canaria

Har du vært i Texeda Brewery & Restaurant? Del dine erfaringer!