“Middag”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Servitøren annonserte med tilbud på liten nygrillet biff.... noe som viste seg å være en tykk svinekotelett. Selv "well done" var litt lite stekt. Lite tilbehør. Helt gjennomsnittlig mat til altfor høy pris. 18.50 euro for hovedrett, liten bolle salat kosta 12 euro. Kjør forbi!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, evab749

Anmeldt 12. mai 2018

Fikk rask servering. Vi valgte noen småretter som vi delte. Godt var det. Men med denne beliggenheten - blir prisene noe høyere enn hva normalt er.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Svein G
Anmeldt 24. november 2017

Store kjøttstykker, men ganske smakløst. Holder en veldig høy pris. Føler at de virkelig utnytter turistene her oppe i fjellet. Velger nok et annet sted neste gang.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Stjernepappa
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Bra mat. Litt dyrt til å være så enkel mat, men likevel verdt det.
Anbefales for de som ønsker god service og raskt måltid.

Dato for besøk: september 2017
Takk, ToreTrening
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat. Vi var 6 stk, og alle var veldig fornøyd. veldig bra service, smilende og hyggelig, og forklarte villig om menyen. Får 4 stjerner pga lit høy pris.

Dato for besøk: september 2017
Takk, haraldb803

Reisende som så på Asador grill de Yolanda, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Asador grill de Yolanda? Del dine erfaringer!