“Visit 18th August”
Anmeldelse av Cafe Ost (Kafé Øst)

Cafe Ost (Kafé Øst)
Vurdert som nr. 4 av 29 Restauranter i Elverum
Anmeldt 18. august 2021

Herlig plass ved torvet Elverum. Cafe Ost -Kafé Øst. Beste Kylling Toast jeg har spist. Herlig grillet med brød. I tilegg til kylling var det raust med bacon-sopp-grønt og annet snadder.
Betjening-2 ansatte hadde fult opp med mange kunder, men det gikk radig unna og kort ventetid. Jeg kommer igjen.

Takk, 587vidarj

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Superrask og hyggelig servering. Vi kom tilfeldig innom under Elverumsdagene, og ble gledelig overrasket over å finne en svært god pizza.
Den minnet oss om den vi får i Roma! Ingen dårlig sammenligning.
Tynn, sprø bunn stekt i steinovn og med deilig fyll!
Vi kommer gjerne igjen.

Takk, siri60
Anmeldt 30. januar 2021 via mobile enheter

Behagelig spiseplass til rimelige priser. Pizzaen anbefales på det sterkeste, helt klart Elverums beste pizza. Serviceinnstilt personale og romslige, koselig omgivelser. Kommer tilbake!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Snorre M
Anmeldt 22. januar 2021

På cafe øst får en gratis påfyll av kaffe men IKKE av te.. Kaffe koster kr 37 og te koster kr 37, dvs samme pris, men IKKE påfyll av te. Liten ubetydelig ting men...god service?!!?

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Herdis E
Anmeldt 13. august 2019

God mat.Koselig sted og hyggelig atmosfære.Spist både tapas og forskjellige lunsjretter der.Elverums beste pizza.
Kommer igjen dit.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Knappum26

Reisende som så på Cafe Ost (Kafé Øst), så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Cafe Ost (Kafé Øst)? Del dine erfaringer!