“Raskt og smakfullt”
Anmeldelse av San Marino Elverum

San Marino Elverum
Vurdert som nr. 9 av 29 Restauranter i Elverum
Anmeldt 20. august 2021

Stoppet for en rask matbit. Nydelig kyllingsnadder og smakfull pizza! Hyggelig og forekommende betjening som skjønner enkel og god service.

Takk, lindacecbh

Anmeldt 28. februar 2021

Den beste pizzeriaen i Norge, veldig hyggelig personale!! Spiste der flere ganger og er alltid like fornøyd og mett

Dato for besøk: februar 2021
Takk, perbjorns189
Anmeldt 26. januar 2020

Maten smaker godt, syntes porsjonene er ganske små i forhold til hva man betaler. Servicen er ganske blandet, men stort sett grei.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Kennelele
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi var tilfeldigvis i nærheten rundt lunsj tider og valgte å prøve ut stedet. Det ser ikke stort ut fra utsiden, men lukten vekker gode gatekjøkken kunster. Vi hadde både pizza og kebab. Mannen ble så begeistret for maten så han endte opp å spise både sin og vårt barns mat. Og med god grunn. Kebabsausen var veldig god og når du topper av med hjemmelagd pita brød som smelter, hjelp disse gutta er flinke.
Og de har god kundeservice ikke minst. Flotte folk, verdt en tur med tanke på service og ikke minst maten sin del

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 553ninah
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

bestilte kebabpizza, som kun ble servert med kjøtt og dressing. da jeg spurte om salat og agurk på den fikk jeg kun en halv agurkskive på midten

Dato for besøk: april 2017
3  Takk, 811leap

Reisende som så på San Marino Elverum, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i San Marino Elverum? Del dine erfaringer!