ZenHotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er ny oppusset og er blitt veldig pent. Nye og fine rom. Litt lytt mellom rommene.

Spiste middag i restauranten. God service og veldig bra mat. 5 stjerner for middagen.

Litt skuffet over frokosten, litt utplukket og tomt for ting når jeg kom. 3 stjerner for frokosten.

Så 4 stjerner totalt. Kan anbefales.

Takk, larsk305
Elgstua, Manager på Thon Partner Hotel Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei Lars K, tusen takk for at du har anmeldt oss så fint, det setter vi pris på. Vi er naturligvis lei oss for at frokosten opplevdes som utplukket, det skal ikke skje, og vi vil skjerpe rutinene våre. Velkommen tilbake :-) Mvh Solrunn, Scandic Central

Anmeldt 19. august 2018

Jeg kom tidlig og spurte om jeg kunne få tidlig sjekk inn - noe som ordnet seg allerede i 12 tiden på oppgradert rom. Rommet var rent, nyopp-pusset med en kjempegod seng. Sov som en dupp. Hotellet ligger i Elverum sentrum så det er gangavstand til det meste, i tillegg til gratis parkering.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, kristinw870

Hei Kristin W, tusen takk for så hyggelig anmeldelse. Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake :-) Mvh Solrunn, Scandic Central

Anmeldt 10. august 2018

Det var hyggelig betjening både i resepsjonen og frokostsalen, og frokosten var variert og velsmakende, men dette kunne ikke veie opp for elendig nattesøvn p.g.a. bråk fra utesteder i nærheten av hotellet. Rommet var et typisk budsjettrom, for lite og trangt.

Takk, inger193

Hei inger193,
takk for din fine tilbakemelding. Og vi kan bare beklage nattestøy. Vi er i en prosess med utstedet, men det hjalp jo dessverre ikke deg der og da. Vi håper likevel vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake :-) Mvh Solrunn, Scandic Central

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Alfor trangt rom (standard dobbeltrom), altfor smal seng med altfor myk madrass.
En skuffelse.
Nattebråk fra leiligheter i bakgården. Musikkstøy.
Eller ok og rolig beliggenhet med ok spisesteder i gangavstand.
Fin og rikholdig frokost.
Hyggelig betjening.
Ok

Takk, Ørnulf H

Hei Ørnulf H, vi er lei oss for at du opplevde nattestøy, det skal selvsagt ikke skje. Vi har gjort noen grep slik at det ikke skal forekomme igjen. Takk for at du trekker fram betjeningen vår, som jobber hardt hver dag for å yte god service overfor våre gjester. Velkommen igjen :-) Mvh Solrunn, Scandic Central

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Et supert hotell med store og gode familierom. De akseptere også hunder på dette hotellet. Frokosten er bare helt fabelaktig og her er det noe for en hver smak. Hotellet ligger sentralt til og har gratis parkering i bakgården. Vi kommer gjerne tilbake hit

Takk, 251wenckeh

Hei Wencke H, tusen takk for din svært hyggelige tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive så fint om oss. Velkommen tilbake :-) Mvh Solrunn, Scandic Central