Finnskogen for første gang

Helgetur med familien arrangert av Finnskogen Adventures. Vi kom frem fredag kveld. Camp var satt... les mer

Anmeldt 14. juni 2021
cathrines0fies
Rasta, Norge
Setter Finnskogen på kartet, og tilbyr opplevelser du husker!

Anmeldt 15. august 2018
Magnus S

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Denne gjengen vet hva de driver med, tilbyr mange muligheter for aktiviteter og opplevelser. Finnskogen og omegn ha utrolig mange pærler som kan oppleves, og Finnskogen Adventures får virkelig fram mulighetene. Tilbyr både kurs, utstyr og aktiviteter. Knallfine tretelt for å nevne noe!
Stian og gjengen i Finnskogen Adventures virker oppriktig interresert dette og det merkes gjennom engasjementet og mulighetene de tilbyr.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Magnus S
Anmeldt 20. juni 2018

Ønsker dere et annerledes teambuildingkonsept er en padletur gjennom Finnskogen å anbefale. Vi padlet Kynna som er en fantastisk fin elv. Finnskogen Adventures bidro med kanoer og logistikk og gav oss god hjelp og service både før, under og etter padlingen. Anbefales - Hilsen Loyalty People

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, ChristianW3123