Flott orrfuglleik i april

Fint besøk på orrfuglleik i april med flink og hyggelig guide som hadde tilrettelagt godt for... les mer

Anmeldt 26. april 2022
Even A
Finnskogen for første gang

Helgetur med familien arrangert av Finnskogen Adventures. Vi kom frem fredag kveld. Camp var satt... les mer

Anmeldt 14. juni 2021
cathrines0fies
Rasta, Norge

Anmeldt 14. juni 2021

Helgetur med familien arrangert av Finnskogen Adventures.

Vi kom frem fredag kveld. Camp var satt opp og det var fyr på bålet. En perfekt start på helgen. Skuldrene sank tvert etter en lang arbeidsuke. Kveldsmat ble servert og vi følte oss allerede bortskjemt!

Så fulgte lørdag og søndag med padling, ny camp, aktiviteter og flere deilige måltider.

Naturen der oppe er helt fantastisk og dette hadde nok vi aldri fått oppleve uten Finnskogen Adventures. De har arrangert en perle av en tur, timet og tilrettelagt og fullstendig stressfri for oss. Disse gutta kjenner området ut og inn og vet hva de driver med!

Man kan velge å være gjest eller man kan delta og lære mer friluftsliv.

Anbefaler virkelig FA for turer, enten det er for familien, venner eller firma! Det var magisk!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, cathrines0fies
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur på Kynna med guide Tom som var godt kjent i området med natur , dyreliv og kulturen på Finnskogen . Nydelig elv i storslåtte omgivelser . Avsluttet med deilig med bålkaffe og lunsj fra lokale leverandører .
Tipptopp stemning . Takk til Stian og Tom for fint opplegg !

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, MarianneZ197
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Denne gjengen vet hva de driver med, tilbyr mange muligheter for aktiviteter og opplevelser. Finnskogen og omegn ha utrolig mange pærler som kan oppleves, og Finnskogen Adventures får virkelig fram mulighetene. Tilbyr både kurs, utstyr og aktiviteter. Knallfine tretelt for å nevne noe!
Stian og gjengen i Finnskogen Adventures virker oppriktig interresert dette og det merkes gjennom engasjementet og mulighetene de tilbyr.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 19magnuss
Anmeldt 20. juni 2018

Ønsker dere et annerledes teambuildingkonsept er en padletur gjennom Finnskogen å anbefale. Vi padlet Kynna som er en fantastisk fin elv. Finnskogen Adventures bidro med kanoer og logistikk og gav oss god hjelp og service både før, under og etter padlingen. Anbefales - Hilsen Loyalty People

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, ChristianW3123