“God, norsk mat i trivelige omgivelser. Billig!”
Anmeldelse av Tunet Kafé

Tunet Kafé
Vurdert som nr. 2 av 29 Restauranter i Elverum
Anmeldt 16. desember 2018

Vi bor i Elverum, og i en travel hverdag med små barn har det vært godt å ta middagen på Tunet etter jobb. Her får vi skikkelig tradisjonell norsk middag (hjemmelaget), det er rimelig, og lokalene er svært barnevennlige. Trivelig personale som jobber her også.

Takk, FrkMT
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Tusen takk for svært hyggelig og positiv tilbakemelding!

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig å spise "klubb og duppe" som smakte perfekt.
Hyggelig betjening og rolige fine lokaler. Kommer tilbake

Takk, Knut B
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake:)

Anmeldt 14. oktober 2018

Her serveres det god ,hjemmelaget mat ! Rikholdig og tradisjonsrik ,med folk som treng litt hjelp i hverdagen ,men som står på og gjør sitt ytterste kan bestilles og ta med hjem ,og lokalet tilbyr en mengde andre tjenester også

Takk, IdunK6
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god middag og rikelige porsjoner. Koselig betjening og lyse og fine lokaler. Klubb og duppe var topp!!

Takk, RitaMeretheB
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Tusen takk for din positive og hyggelige tilbakemelding, Rita MeretheB - det setter vi pris på! Velkommen igjen!!

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig kafe/spisested i lyse og trivlige lokaler. veldig god mat, og hyggelig betjening anbefales på det sterkeste å ta turen innom

Takk, 600stineg
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Tusen takk for super anmeldelse, Stine G. Vi setter stor pris på at du ble fornøyd og at du anbefaler andre å ta turen innom oss!

Reisende som så på Tunet Kafé, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Tunet Kafé? Del dine erfaringer!