“Fantastisk fin og familievennlig kafè”
Anmeldelse av Tunet Kafé

Tunet Kafé
Vurdert som nr. 2 av 29 Restauranter i Elverum
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vi var nettopp fem voksne og tre spedbarn på Tunet kafè i Elverum. Veldig hyggelig personale, kjempe god mat til en billig penge. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trineghansen
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på!

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Her får du Elverums beste lunch! Jeg har prøvd samtlige supper på menyen, og alle er nydelige! Spesielt god er gulerotsuppa!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anders G

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på!

Anmeldt 16. desember 2018

Vi bor i Elverum, og i en travel hverdag med små barn har det vært godt å ta middagen på Tunet etter jobb. Her får vi skikkelig tradisjonell norsk middag (hjemmelaget), det er rimelig, og lokalene er svært barnevennlige. Trivelig personale som jobber her også.

Takk, FrkMT
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Tusen takk for svært hyggelig og positiv tilbakemelding!

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig å spise "klubb og duppe" som smakte perfekt.
Hyggelig betjening og rolige fine lokaler. Kommer tilbake

Takk, Knut B
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake:)

Anmeldt 14. oktober 2018

Her serveres det god ,hjemmelaget mat ! Rikholdig og tradisjonsrik ,med folk som treng litt hjelp i hverdagen ,men som står på og gjør sitt ytterste kan bestilles og ta med hjem ,og lokalet tilbyr en mengde andre tjenester også

Takk, IdunK6
kersti G, Daglig leder på Tunet Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding

Reisende som så på Tunet Kafé, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Tunet Kafé? Del dine erfaringer!