“Visit 18th August”
Anmeldelse av FAVN Bar & Spiseri

FAVN Bar & Spiseri
Vurdert som nr. 13 av 29 Restauranter i Elverum
Anmeldt 19. august 2021

Tok en tur til Favn for middag. Etter sett noen andre anmeldelser var jeg først litt skeptisk. Det forsvant fort. Hyggelig betjening tok raskt imot bestillingen. De anbefalte en spesiell Vin med navn FITOU. Den var meget god. Mat fikk jeg en top Kamsskjell/Reker for forett. Hovedrett en herlig Okse Ytre filet. Måltidet ble avsluttet med Kaffe/Cognac. Her kommer jeg helt sikkert tilbake. Håper de har en litt større Meny neste gang.

Takk, 587vidarj
Elgstua, Markedsføring på FAVN Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2022

Hei, tusen takk for besøket og får så fin anmeldelse, det setter vi virkelige pris på. Vinen var enten Nobless eller Privilege, den får du kun i våre restauranter i Elverum. Elgstua AS importerer den fra Fitou i Sør-Frankrike. Hyggelig at du likte den. Velkommen igjen. Hilsen fra oss på Favn

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Var innom tidlig fredag, ikke mange mennesker. Ventet en halvtime for å få bestillt mat og drikke. (Flere av bordene som kom etter hadde drikke og maten på bordet før oss).
1 time venting på 2 hamburgere er dessverre i overkant. Maten var også kald når den kom til bordet , og fikk heldigvis ny.
Her var det dessverre mange ting fra starten som gikk feil . Både venting på bestilling , venting på mat og maten i seg selv.

Burgeren i seg selv var grei , ok porsjon.
Rent på bordene , god plass og fine rene toaletter.
Plass til barnevogn /rullestol.
Serverer glutenfritt og vegetar.

Får se om jeg gir de en ny sjanse en annen gang , da menyen og stedet er fint og innbydende.

Takk, cicilieb

Hei, vi beklager din opplevelse. Det er vanligvis ikke slik vi yter service overfor våre kunder. Vi håper du gir oss en ny sjanse og at vi da får vist at vi kan så mye bedre. Velkommen igjen. Hilsen fra oss på Favn

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Min mor og jeg var der for å nyte en bedre middag. Vi bestilte lamme koteletter . Dessverre så var det så seigt at vi så oss nødt til å gi en tilbake melding på det. Vi fikk derfor biffbestikk. Salaten var veldig lite inspirerende og porsjonen med gratinerte poteter var heller ikke mye å skryte av. Nei dette var en stor skuffelse. Reiste hjem like sultne

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Gry65

Huffda Gry, dette var ikke ikke hyggelig å lese, og heller ikke slik vi ønsker å serverer maten. Vi har normalt nydelig mat, så dette blir oppriktig lei oss over. Vi håper vi får anledning til å ønske deg velkommen igjen for å bevise at vi kan bedre. Det var fint du ga tilbakemelding der og da, det er den eneste måten vi kan vite om gjesten er misfornøyd med noe, og kan få anledning til å gjøre noe med det. Velkommen igjen. Hilsen fra oss på Favn

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Kald kaffe, klaget og fikk enda verre kaffe tilbake. Kaken var heller ikke helt det store. Hadde vært fint om betjeningen hadde smilt litt. Første besøket etter Siri stengte, kommer ikke tilbake. Kjempeskuffet!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Elisabethlever
Elgstua, Markedsføring på FAVN Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2021

Hei, det var virkelig leit å høre at du ikke hadde en god opplevelse hos oss. Nå har det gått en stund siden besøket ditt og vi håper du gir oss en ny sjanse. Velkommen er du i alle fall :-) Mvh alle oss på FAVN

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelige entrecôter med veldig godt tilbehør. Perfekt fondant og sitrondessert. God service og rask matservering.

Takk, Per H

Hei, det er en stund siden besøket ditt, men vi ønsker allikevel å takk for besøket og for så fin anmeldelse. Så snilt av deg å ta deg tid. Velkommen igjen. Mvh alle oss på FAVN

Reisende som så på FAVN Bar & Spiseri, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i FAVN Bar & Spiseri? Del dine erfaringer!