glavold
Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Elgstua, ManagerThon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. mars 2020
Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua
    kr 1 862
120125 av 502 anmeldelser
Anmeldt 9. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2019

Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2020

Anmeldt 19. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Bor ofte på hotellet i forbindelse med jobb. Hyggelig personale, god frokost, fine rom. Ønskelig med oppgradering av treningsrommet, samt få reparert utstyret som er deffekt. Jeg kommer snart tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, nortraveler1

Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Tredemøllen er nå reparert :-) Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 13. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018