Gratis avbestilling frem til 04.02.23
eDreams
Anmeldt 9. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2019

Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2020

Anmeldt 19. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Bor ofte på hotellet i forbindelse med jobb. Hyggelig personale, god frokost, fine rom. Ønskelig med oppgradering av treningsrommet, samt få reparert utstyret som er deffekt. Jeg kommer snart tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, nortraveler1

Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Tredemøllen er nå reparert :-) Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 13. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018