Morten K
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Elgstua, ManagerThon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. mars 2019
Hei mortenk772, tusen takk for så fin anmeldelse fra deg og for at du valgte å bo hos oss, det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake :-) Mvh Solrunn, Scandic Elgstua
Bli belønnet med One Key
    Anmeldt 7. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
    • Reisetype: Reiste med venner
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2019

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Fin og trivelig overnatting. Hyggelig og hjelpsomt personal.
    Rommet var passe stort, med et stort vindu som dominerer den ene veggen. Grei størrelse på badet.
    Frokosten var grei. Men de skal på død og liv være gniene med baconet. En liten stripe på hvert stekte egg bare.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, glavold
    Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2020

Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 9. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018