Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Anmeldt 7. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2019

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Fin og trivelig overnatting. Hyggelig og hjelpsomt personal.
Rommet var passe stort, med et stort vindu som dominerer den ene veggen. Grei størrelse på badet.
Frokosten var grei. Men de skal på død og liv være gniene med baconet. En liten stripe på hvert stekte egg bare.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, glavold
Elgstua, Manager på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2020

Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 9. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018