Booking.comUSD 156
Priceline
CheapTicketsUSD 157
Anmeldt 21. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elgstua, Manager på Scandic Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2019

Anmeldt 15. januar 2019

Innbydende hotell som ligger flott til. Stort rom som var rent og pent, litt varmt på natten.
Ingen bråk og høre fra omgivelsene. Frokosten var over gjennomsnittet med det meste på bordet. Veldig hyggelig betjening. Flott opphold

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, mortenk772

Hei mortenk772, tusen takk for så fin anmeldelse fra deg og for at du valgte å bo hos oss, det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake :-) Mvh Solrunn, Scandic Elgstua

Anmeldt 7. januar 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Fin og trivelig overnatting. Hyggelig og hjelpsomt personal.
Rommet var passe stort, med et stort vindu som dominerer den ene veggen. Grei størrelse på badet.
Frokosten var grei. Men de skal på død og liv være gniene med baconet. En liten stripe på hvert stekte egg bare.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, glavold
Elgstua, Manager på Scandic Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2020

Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 9. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com