Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Solrunn Irene Nordlien, Marketing på Scandic Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Anmeldt 15. juli 2020

Dette er 3 gangen av 3 mulige besøk at både dette hotellet og andre Scandic hoteller plasserer oss i hcp. rom, uten at vi har bedt om det. Og det verste at de heller ikke ikke opplyser oss om det slik at vi kan bytte.
Flott at hotellet har hcp. rom, men vi foretrekker normale rom.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Tor B
Solrunn Irene Nordlien, General Manager på Scandic Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei Tor, takk for besøket. Våre HC-rom er også et helt vanlig dobbeltrom. De er bare litt større en øvrige dobbeltrom og uten teppe for at det skal være enkelt å navigere med rullestol. Badet er også romsligere. Det er tilfeldigheter som gjøre at du har fått dette rommet, og vi beklager det. Gi beskjed i resepsjonen neste gang. Vi er lei oss for at vi får kun to stjerner pga feil romtype og ønsker naturligvis at du er fornøyd neste gang du bor hos oss. Fortsatt god sommer og velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldt 7. juli 2020

Praktisk beliggende hotel for å besøke Glomdalsmuseet og Skogbruksmuseet. God service og hyggelig betjening. Som vanlig på Scandic er det ikke teppegulv på rommene og det setter vi stor pris på. Hadde satt pris på om det ble servert middag i hotellets egen restaurant.

Takk, Kulturinteressert

Hei, og takk for at du valgte å bo hos oss. Hotellets Restaurant Jaktlaget holdt stengt noen måneder pga covid-19, og vi beklager den ulempen det medførte. Heldigvis har tradisjonsrike Elgstua Kafé klart å holde åpent gjennom nesten hele denne krevende tiden. Vi håper vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua.

Anmeldt 1. juli 2020

Flott hotell med moderne rom. Hyggelig betjening og en grei plass å overnatte på vei sør eller nordover. Spiste på Elgstua som er kjent for nydelig lokal mat, og de skuffet heller ikke.
Kan trygt anbefales

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Paal_Kri

Hei Paal, takk for besøket og for at du tok deg tid til skrive så fint om oss. Takk for anbefaling videre. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua