Gratis avbestilling frem til 31.10.21
eDreams
Priceline
Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Solrunn Irene Nordlien, Marketing på Scandic Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Anmeldt 6. august 2020

Ble alltid møtt med et smil av personalet fra de som ordnet rommet til de i resepsjon samt personale under frokosten. Frokost et høydepunkt da de hele tiden passet på nok mat og rydding av bord slik at det var hyggelig å sitte å spise. Flott også at det er tillatt med hunder. Kort gåavstand fra sentrum med en flott og koselig spasertur over Glomma. Anbefaler hotellet og beliggenhet!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, stoevind2020
Solrunn Irene Nordlien, Marketing på Scandic Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei, tusen takk for så fin anmeldelse, den var det utrolig hyggelig å lese. Vi er glad for at du hadde en så fin opplevelse hos oss.
Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte en golfpakke med opphold på Scandic Elgstua. Hotellet fremstod som nytt, servicen var veldig bra, gratis parkering utenfor, gode senger og deilig frokost! Vi fikk et relativt stort dobbeltrom med en liten balkong og badekar. Fint med et lite kjøleskap på rommet som vi kunne fylle opp selv. Vi opplevde servicen som veldig bra både i forkant av oppholdet, ved inn- og utsjekk og til frokost. Hit kommer vi gjerne tilbake!

Takk, 822elisabethg

Hei Elisabeth,
det var det utrolig hyggelig å lese, tusen takk for så fin anmeldelse. Vi er glad for at du hadde en så fin opplevelse hos oss.
Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 29. juli 2020

Lyst og trivelig. Behagelig betjening. Rommet var ikke klart da vi kom, men vi ble oppgradert til et rom som var ferdig. Fikk rom i nye avdelingen, lyst og fint. Veldig god frokost, og flinke ansatte i frokostsal.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Laila O

Hei Laila, tusen takk for så fin anmeldese og for at dere valgte å bo hos oss. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua