Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 21. juli 2021

Som vanlig herlig å komme til Elgstua. Koselige folk i resepsjon og spisesal --SEr at jeg må skrive enda mer. Men det er kort og godt å si -- Ikke minst er det en fin og oversiktligparkeringsplass. Det teller også. Rikholdig frokostbuffet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ingerbrit2021
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Elgstua er en klassiker og ligger sentralt ved innkjøringen til Elverum (ved rundkjøringen). Her får du i all enkelhet klassisk husmanns-kost og noe «gatekjøkkenmat». Elgstua har overnattingsmuligheter, og er nå tilknyttet hotellet ved siden av. Gode parkeringsmuligheter. Helt greit stoppested enten du skal videre til Trysil, eller opp Østerdalen. Bensinstasjon rett ved også.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 8. juli 2021

Jeg som jobber i et Choice hotell i 11 år var strålende fornøyd med deres hotell. Alt var rent og pent, og personalet var profesjonell og super hyggelig. Takker for 4 flotte dager til Elisabeth og Stine i ​resepsjonen og Grethe i frokosten ❤

Takk, szilviatatar
Anmeldt 28. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 31. mai 2021

Vi fikk tildelt rom med svært dårlig/ingen internettforbindelse. Etter klage til resepsjonen klarte en hyggelig mann i resepsjonen å gi oss et nytt rom, med litt bedre nett... men fortsatt ikke mye å skryte av!
I restauranten hvor frokosten ble servert, var det buffet, med svært dårlig smittevern. Her brukte gjestene samme serveringsbestikk når de forsynte seg fra de forskjellige fatene, munnbind ikke påkrevd, ingen avstand mellom gjestene ved bufferen, osv.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Millefindi
Solrunn Irene Nordlien, Marketing på Thon Partner Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2021

Hei Millefindi, det var leit å lese at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Vi tar smittevern på største alvor både for vårt personale og for våre gjester. Det er lov med buffé. Vi bytter gripebestikket flere ganger under frokostserveringen, og våre servitører er også nøye med å sprite alle overflater flere ganger gjennom frokosten. Det er også plakater med oppfordring om å sprite hender før/etter hvert besøk på bufféen, og det er spritstasjoner lett tilgjengelige flere steder rundt bufféen. Og så må det være hver enkelt gjests ansvar å ta vare på egen helse og ta hensyn til andre rundt seg. Ang wifi har vi normalt ikke utfordringer med nettet så dette må ha vært en uheldig tilfeldighet, som vi naturligvis beklager. Vi håper vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua