Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 25. juli 2021

For trangt i spisesal, umulig å overholde enmetersregelen. Mange gjester som neglisjerte bruk av håndsprit. Selve frokosten var av høy standard, utmerket utvalg, nesten for mye å velge i. Service helt utmerket, grei parkering, fine rom og god rengjøring.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, hberget
Anmeldt 21. juli 2021

Som vanlig herlig å komme til Elgstua. Koselige folk i resepsjon og spisesal --SEr at jeg må skrive enda mer. Men det er kort og godt å si -- Ikke minst er det en fin og oversiktligparkeringsplass. Det teller også. Rikholdig frokostbuffet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ingerbrit2021
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Elgstua er en klassiker og ligger sentralt ved innkjøringen til Elverum (ved rundkjøringen). Her får du i all enkelhet klassisk husmanns-kost og noe «gatekjøkkenmat». Elgstua har overnattingsmuligheter, og er nå tilknyttet hotellet ved siden av. Gode parkeringsmuligheter. Helt greit stoppested enten du skal videre til Trysil, eller opp Østerdalen. Bensinstasjon rett ved også.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 8. juli 2021

Jeg som jobber i et Choice hotell i 11 år var strålende fornøyd med deres hotell. Alt var rent og pent, og personalet var profesjonell og super hyggelig. Takker for 4 flotte dager til Elisabeth og Stine i ​resepsjonen og Grethe i frokosten ❤

Takk, szilviatatar
Anmeldt 28. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com