“Middag på Elgstua”
Anmeldelse av Elgstua

Elgstua
Vurdert som nr. 16 av 29 Restauranter i Elverum
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Elgstua Kafé har lange tradisjoner for god mat. Helt siden 1959 har bl a den berømte elggryta blitt servert til våre gjester. Du finner ellers velsmakende småretter, burger og selvsagt herlige elgkjøttkaker og elgkarbonader. Rømmegrøt og spekemat. Søtt til kaffe hører også med.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne og 3 barn som spiste middag tidlig en tirsdag etter middag. Bra mat og normale priser. Rene og pene lokaler. Hyggelig betjening. Passe utvalg av retter. Bra med parkeringsplasser.

1  Takk, Ole_J2101

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Alltid god og rikelig med mat. Har spist her i mange år, og favoritten er biff, med bernaise og pommet fritez

1  Takk, pitbullmona
Anmeldt 29. oktober 2018

Stekt flesk og elgkarbonader helt nydelig.
Fin atmosfær og hyggelig service. Kommer helt sikkert tilbake

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Atle H
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi var innom i dag lørdag. Spiste kjøttkaker av elg og ytrefilet av okse. Kjøttkakene med brun saus og kålstuing kom fra mikroovnen.Bestilte medium stekt biff. Biffen kom som en tynn gjennomstekt biff, smakløst med en vissen salat og smakløse stekte poteter. Maten holder ikke mål , Elgstua. Beklager å måtte si det men når du får bedre mat på gatekjøkkenet ved brua er det noe feil. Terningkast 2.

2  Takk, Explorer786452
Elgstua, Manager på Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Huffda Explorer786452, dette var virkelig ikke bra og slett ikke slik vi vil framstå. Her har jo alt tydeligvis gått galt. Vi er sikre på at kålstuingen ikke kommer fra mikroovnen, men det hjelper jo ikke mye i denne sammenhengen. Vi håper du vil gi oss en ny sjanse slik at vi får vist hva vi er god for. Og at du sier i fra mens du er hos oss, hvis noe ikke er tilfredstillende, bare slik får vi anledning til rette opp. Velkommen igjen :-) Mvh Solrunn, Scandic Elgstua

Anmeldt 14. september 2018

Spiste røye med agurksalat..og elgkarbonader..potetene var lunkene og med skinn.. flatbrødet var mykt..og smakte gammelt...saltet var ikke salt..hva har skjedd med elgstua?

Takk, delllis
Elgstua, Manager på Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hei delllis, dette så ikke bra ut og beklager så mye. Vi håper røya og elgkarbonadene smaket, men vi skjønner inntrykket drar ned når tilbehøret ikke er bra. Vi er kjent for god mat, så dette er vi svært lei oss for. Vi håper vi får anledning til å ønske velkommen igjen og rette opp inntrykket av oss. Og gi oss beskjed mens du er hos oss, om noe ikke er tilfredstillende, da kan vi faktisk gjøre noe med det. Velkommen :- Mvh Solrunn, Scandic Elgstua

Reisende som så på Elgstua, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Elgstua? Del dine erfaringer!