“Dagens biffsnadder. Absolutt”
Anmeldelse av Elgstua

Elgstua
Vurdert som nr. 9 av 26 Restauranter i Elverum
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Elgstua Kafé har lange tradisjoner for god mat. Helt siden 1959 har bl a den berømte elggryta blitt servert til våre gjester. Du finner ellers velsmakende småretter, burger og selvsagt herlige elgkjøttkaker og elgkarbonader. Rømmegrøt og spekemat. Søtt til kaffe hører også med.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dagens biffsnadder. Absolutt å anbefale. Mye folk. Men vi satt ute så det gikk bra. Hadde med en liten hund. Men det var selvsagt ikke noe problem. Koste oss alle 3

1  Takk, 247oslo

Anmeldt 29. juni 2020

Vi stoppet der på hjemvei og bestilte Dagens meny"Fritert sei med pommes frites " etc.kl.16.31.
kl.16.45 etterlyste vi og han som ryddet skulle sjekke. Han kom tilbake, sa ingenting og fortsatte å rydde. Jeg spurte om resultat og han sa det kommer nå. 16.5o var jeg i kassen og etterlyste og kommenterte at andre som kom etter hadde fått før oss. "de jobbet med saken" på kjøkkenet.
Kl.1659 ga vi opp og krevde pengene tilbake; da var middag på gang ble det sagt, men vi sa dette holder ikke. Vi fikk tilbakebetalt og andre i kassekø; da de hørte hva vi hadde opplevd, stoppet handelen også.

Dette er simpelthen elendig; Med Dagens rett forventer -ialffal vi - at den er på bordet raskere enn øvrige retter.
Det synes som at bestiller du noe annet enn kjøttkaker så bør du kalkulere tildels lang ventetid.

Dernest vedr renhold og Covid.
Dårlig rydding av flere bord og ditto renhold - det bør skjerpes

1  Takk, guideOslo
Anmeldt 28. juni 2020

Stappfull kafé med dårlige smittevernsrutiner. Dyrt i forhold til det som tilbys. Vi gikk uten å spise.

Takk, reisemygg
Anmeldt 25. juni 2020

Elgstua er en restaurant man typisk stopper opp på når man er på gjennomreise. Bestilte dagens middag som var røye, det hørtes fristende ut.
Og de skuffet ikke. Fatastisk godt måltid. De hadde fått full score hadde det ikke vært for en smågretten jente som serverte, det trakk ned

2  Takk, Paal_Kri
Anmeldt 24. april 2020

Har spist her mange ganger på gjennomreise, og er for mange blitt en hyggelig matnyttig tradisjon. De siste årene syntes vi at "elgen er blitt gammel", dvs. elgekarbonadene/kjøttkakene har mistet sin naturlige, saftige, friske- og ferske smak. Er blitt tamme med lite viltsmak som før. Smakt bedre poteter, men takket være kålstuingen og sausen samt tyttebærene, reddes måltidet til en 3`er. Hvor har det blitt av stoltheten på kjøkkenet, og det vanligvis populære renomeet? Elgstua er et begrep- og institusjon med mye goodwill, - så, ikke ødelegg denne årelange opparbeidede goodwill med badwill, og dermed færre gjester. d:o(

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, jans0der

Reisende som så på Elgstua, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Elgstua? Del dine erfaringer!