“Aftenposten anbefaler ?”
Anmeldelse av Elgstua

Elgstua
Vurdert som nr. 9 av 26 Restauranter i Elverum
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Elgstua Kafé har lange tradisjoner for god mat. Helt siden 1959 har bl a den berømte elggryta blitt servert til våre gjester. Du finner ellers velsmakende småretter, burger og selvsagt herlige elgkjøttkaker og elgkarbonader. Rømmegrøt og spekemat. Søtt til kaffe hører også med.
Anmeldt 23. juli 2020

Hyggelig sted og elgpølsa vi spiste til lunch var god. Resten er ikke noe å skryte av . Baconet var nok stekt/varmet flere ganger, det ristede brødet var hardt som knekkebrød. Lite mat for pengene på denne tallerkenen.

Takk, trygveg2017

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dagens biffsnadder. Absolutt å anbefale. Mye folk. Men vi satt ute så det gikk bra. Hadde med en liten hund. Men det var selvsagt ikke noe problem. Koste oss alle 3

1  Takk, 247oslo
Anmeldt 29. juni 2020

Vi stoppet der på hjemvei og bestilte Dagens meny"Fritert sei med pommes frites " etc.kl.16.31.
kl.16.45 etterlyste vi og han som ryddet skulle sjekke. Han kom tilbake, sa ingenting og fortsatte å rydde. Jeg spurte om resultat og han sa det kommer nå. 16.5o var jeg i kassen og etterlyste og kommenterte at andre som kom etter hadde fått før oss. "de jobbet med saken" på kjøkkenet.
Kl.1659 ga vi opp og krevde pengene tilbake; da var middag på gang ble det sagt, men vi sa dette holder ikke. Vi fikk tilbakebetalt og andre i kassekø; da de hørte hva vi hadde opplevd, stoppet handelen også.

Dette er simpelthen elendig; Med Dagens rett forventer -ialffal vi - at den er på bordet raskere enn øvrige retter.
Det synes som at bestiller du noe annet enn kjøttkaker så bør du kalkulere tildels lang ventetid.

Dernest vedr renhold og Covid.
Dårlig rydding av flere bord og ditto renhold - det bør skjerpes

1  Takk, guideOslo
Anmeldt 28. juni 2020

Stappfull kafé med dårlige smittevernsrutiner. Dyrt i forhold til det som tilbys. Vi gikk uten å spise.

Takk, reisemygg
Anmeldt 25. juni 2020

Elgstua er en restaurant man typisk stopper opp på når man er på gjennomreise. Bestilte dagens middag som var røye, det hørtes fristende ut.
Og de skuffet ikke. Fatastisk godt måltid. De hadde fått full score hadde det ikke vært for en smågretten jente som serverte, det trakk ned

2  Takk, Paal_Kri

Reisende som så på Elgstua, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Elgstua? Del dine erfaringer!