“Stekt ishavsrøye”
Anmeldelse av Elgstua

Elgstua
Vurdert som nr. 9 av 26 Restauranter i Elverum
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Elgstua Kafé har lange tradisjoner for god mat. Helt siden 1959 har bl a den berømte elggryta blitt servert til våre gjester. Du finner ellers velsmakende småretter, burger og selvsagt herlige elgkjøttkaker og elgkarbonader. Rømmegrøt og spekemat. Søtt til kaffe hører også med.
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Elgstua har ofte vært et stoppested for oss på vei fra nord til sør eller omvendt. I dag måtte vi ha middag, og falt for stekt ishavsrøye til borti 250,- pr.pers, med isvann til.
Måltidet kom raskt på bordet, men det som lå på tallerkenen så skuffende ut, det virket som en svært enkel fiskemiddag: Et ihjelstekt stykke fisk, noen få agurkskiver(mulig det var agurksalat, men det smakte ingenting) , 3 poteter og et lite beger rømmedressing. Ingen av delene smakte noe som helst. Smått utrolig at det går an å få et fiskemåltid til å smake så lite. Ellers: Null sammenheng mellom det vi åt og prisen vi betalte.

Dato for besøk: august 2020
Takk, audkjorseng
Elgstua, Markedsføring på Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2021

Hei Aud, det var leit å lese din anmeldelse. Det du beskriver er mat vi rett og slett ikke vil være bekjent av. Og vi kan heller ikke forklare hva som har gått galt, men kan bare beklage så mye. Vi skulle ønsket at dere hadde sagt i fra til servitør så kunne vi gitt dere ny mat for å rette opp noe av skaden. Vi håper dere stopper igjen og at vi kan få bevise at vi kan så mye bedre. Velkommen. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 28. juli 2020

Stoppet for en matbit på reisen og bestilte 1:,egg, bacon m stekte poteter og 2:, en omelett m salat. Egg og bacon var servert på en brødskive med dårlig stekte poteter ved siden av, liten porsjon. Omeletten var et trist syn, liten, usammenhengende miks som var dårlig stekt, rå inne i. Salaten var et grønt blad, tomatskive og noe mer. Til en pris av 165 kr var dette helt tragisk.

Takk, Frunordlie

Huffda, dette hørtes da ikke bra ut i det hele tatt. Og ikke slik vi normalt serverer mat hos oss. Vi kan bare beklage og håpe at dere gis oss en ny sjanse og besøker oss igjen. Vi har veldig lyst til å bevise at vi kan så mye bedre. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fikk annen mat enn bestilt. Servitør begynte å argumentere. Til slutt kom motvillig spørsmålet om jeg ville bytte. Denne gangen ga jeg blaffen og spiste det jeg fikk da vi allerede hadde ventet en god stund på maten. Vil ikke stoppe på vei til hytta her lenger

Takk, Journey16963335786
Anmeldt 24. juli 2020

Koselig tømmerbygning av gammel tradisjon. Stor parkering og flott belignihet
Er du glad i biffsnadder,så bør du ihvertfall komme hit!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, lisa_L5300RD
Anmeldt 23. juli 2020

Hyggelig sted og elgpølsa vi spiste til lunch var god. Resten er ikke noe å skryte av . Baconet var nok stekt/varmet flere ganger, det ristede brødet var hardt som knekkebrød. Lite mat for pengene på denne tallerkenen.

Takk, trygveg2017

Reisende som så på Elgstua, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Elgstua? Del dine erfaringer!