“Kjedelig og dyrt.”
Anmeldelse av Elgstua

Elgstua
Vurdert som nr. 14 av 29 Restauranter i Elverum
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Elgstua Kafé har lange tradisjoner for god mat. Helt siden 1959 har bl a den berømte elggryta blitt servert til våre gjester. Du finner ellers velsmakende småretter, burger og selvsagt herlige elgkjøttkaker og elgkarbonader. Rømmegrøt og spekemat. Søtt til kaffe hører også med.
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Bestilte elgegryte som kostet 300kr pr pers. Er generelt veldig glad i viltkjøtt og gryte, så skal ikke mye til for å gjøre meg fornøyd. Men denne matopplevelsen er ikke noe jeg vil huske. Smakløst, og ingenting som skiller seg ut. Hva med å ha litt krydder, brunost og einebær for å gi litt smak? Eneste smaken jeg kjente var av buljongenterninger.
Burde være mulig å gjøre bedre enn dette med de råvarene dere har tilgjengelig.! Skjerpings.
Så alt i alt så mettet maten meg, men det var ingen fornøyelse, spesielt til denne prisen.

Takk, Jørgen Dammen B

Anmeldt 17. juni 2021

Spiste lunsj her 14. Juni. Karbonade med løk samt Vaffel med ost. Ok plass men mat kvaliteten har blitt veldig dårlig. Vil ikke anbefale andre spise der..
Betjening ok men tok lang tid.

Takk, 587vidarj
Anmeldt 10. februar 2021

Stoppet for å innta middag
I og med vi var på Elgstua var det naturlig å spise elgkarbonader.
Det var ikke den store opplevelsen , men fylte magen
Det var omgivelsene som var årsaken til pause for bilturen

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, jmv920
Elgstua, Markedsføring på Elgstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2021

Hei, det var leit å høre at elgkarbonadene ikke sto til forventningen. Vi får gode tilbakemeldinger på den og siden du ikke er spesifikk i dine tilbakemelding så vet vi ikke hva som gikk galt. Men, uansett så beklager vi at du ikke hadde en god opplevelse. Vi håper derimot at du gir oss en ny sjanse og vi ønsker deg varmt velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 4. januar 2021

Første visitt hos Elgstua hadde jeg med min gamle lærer. Veldig koselig og nyrenovert cafe som er tilbygget mot Scandic Hotellet. Vi fikk kjøpt kakesnitt og drikke. Veldig god pris og hyggelig ansatte. Julestemning og flott pyntet!
P-plasser er tilgjengelig utenfor cafeen og mot hotellets inngang.

Den andre visitt var par uker etterpå og denne gang med familie. Her fikk vi kjøpt veldig god elggryte med tilbehør. Mulighet for dessert og kaffe etterpå også. Veldig koselig med peis og julestemning. Var ganske bra trafikk inne på cafeen.
WC for handikap og vanlige WC tilgjengelig ute i gangen ved inngangspartiet.

Verdt å ta turen til Elgstua når du/dere passerer der! Evt overnattingsbehov kan Scandic benyttes.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, StianRusten

Hei Stian, tusen takk for besøket og takk for så fin anmeldelse. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Anmeldt 25. oktober 2020

Spiste elggryte.. ingen stor kulinarisk opplevelse..kjøttet var mørt og fint, men smakte svært lite. Sausen ( og den var det mye av ..) smakte svært lite, bare en litt ekkel «melke-aktig» ettersmak...Broccoli ‘en hadde «blomstret», ellers en litt snål kombinasjon av grønnsaker..
Men bortsett fra litt halv-begredelig mat, så var det et hyggelig sted med koselig betjening

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Tineballerina

Hei, det var leit å lese at elggryte vår ikke holdt mål. Den er jo en av de rettene vi er så stolte av, så dette tar vi videre til de ansvarlige. Og vi håper det ikke skjer igjen. Ekstra hyggelig at dere synes det det var koselig hos oss og vi har veldig lyst til å ønske dere velkommen tilbake for å bevise at vi kan så mye bedre. Mvh alle oss på Elgstua

Reisende som så på Elgstua, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Elgstua? Del dine erfaringer!