Vi støtter følgende nettlesere:

Norsk Skogmuseum
Vurdert som nr. 1 av 12 ting å gjøre i Elverum
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Norsk Skogmuseum er et museum med nasjonalt ansvar for utmarksnæringene jakt, fangst, fiske, skog, skogbruk og skogindustri. Vi blir årlig besøkt av over 110 000 personer og er ett av de største museumene i Norge. Klevfos Industrimuseum på Ådalsbruk og Sørlistøa Fløtermuseum i Osen er en del av Stiftelsen Norsk Skogmuseum.
3 anmeldelser
“Norsk museum på sitt beste”
4 av 5 bobler Anmeldt 14 november 2016

Hyggelig og unikt museum, anbefales for små og store barn i alle aldre. Elverums kanskje beste restaurant og hyggelige møterom finnes også tilgjengelig.

Besøkte november 2016
Takk, Trond Henning S
117Mette, Resepsjonssjef på Norsk Skogmuseum, svarte på denne anmeldelsen, 15 november 2016
Tusen takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake!
Skriv en anmeldelse

Oslo, Norge
134 anmeldelser
42 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
“Et veldig flott museum!”
5 av 5 bobler Anmeldt 26 september 2016 via mobile enheter

Var på gjennom fart, inni Elverum med min far, da vi besøkt dette museet, et veldig hyggelig og stort museum, mye større enn hva man skulle tro, med avdelinger med alt gjeldende natur (vann, vassdrag, skog, nasjonalparker, skoghogst, naturvern, jakt osv).

Akvariet var kanskje det som fascinerte mest (siden j har utdannelse relatert akvarie-fisk) har aldri sett et museum som har et eget akvarie-område som en del av sin utstilling, veldig imponerende, og en intelligent del, som passer fint inn med deres utstillinger relatert vann og vassdrag

Besøkte september 2016
Takk, Horus143
117Mette, Resepsjonssjef på Norsk Skogmuseum, svarte på denne anmeldelsen, 24 oktober 2016
Takk for din anmeldelse. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Lunner, Norge
25 anmeldelser
10 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Jakt og fiskedager ”
5 av 5 bobler Anmeldt 22 august 2016 via mobile enheter

Her er det mye å se på for den som liker historie. Den dagen jeg var der var det jakt og fiskedager. Fikk se forskjellige typer av håndtverk. Samt at det også er museum der

Besøkte august 2016
Takk, Dag Erik S
Tønsberg, Norge
15 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
“Anbefaler god tid.”
5 av 5 bobler Anmeldt 29 juli 2016

Her skjer det mye, her trenger man god tid. Masse og se på og gjøre både ute og inne. Innponerende. Fint sted for klasser og forskjellige grupper å prøve ut og se hvordan ting har blitt gjort opp igjennom tidene. Full størelser av forskjellige dyr og info om disse.

Besøkte juli 2016
Takk, 89jeanettm
12 anmeldelser
5 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Givande, informasjonsrikt og arti”
5 av 5 bobler Anmeldt 19 juli 2016 via mobile enheter

Meget givande historie mesigt når det gjelder skogsbruk, både i elv og skog. Motorsager i alla typer og storlekar. Massa annet verktøy og metoder som ger en god innsikt. Meget spennende! I tillegg så er det mye utstoppede dyr. Jakt og fiske! Veldigt spennende! Absolut noe for hela familjen!

Besøkte august 2015
1 Takk, Thomas K

Reisende som så på Norsk Skogmuseum, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Norsk Skogmuseum? Del dine erfaringer!