“historisk”

Norsk Skogmuseum
Vurdert som nr. 1 av 12 ting å gjøre i Elverum
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Norsk Skogmuseum er et museum med nasjonalt ansvar for utmarksnæringene jakt, fangst, fiske, skog, skogbruk og skogindustri. Vi blir årlig besøkt av over 110 000 personer og er ett av de største museumene i Norge. Klevfos Industrimuseum på Ådalsbruk og Sørlistøa Fløtermuseum i Osen er en del av Stiftelsen Norsk Skogmuseum.
Anmeldt 26 mars 2017

det er hyggelig betegning og historisk inne skogbruk og landbruk anbefales å gå å se på verktøy som dem brukte i skogen dyre liv

Takk, Hans G
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Norsk Skogmuseum
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 11 februar 2017 via mobile enheter

Familiefavoritt siden datteren vår var ca 1 år. Stadig mye morro og se og gjøre :)
Har hatt med barn i 7-8års alderen også med stor suksess.

Takk, Anejre
Anmeldt 14 november 2016

Hyggelig og unikt museum, anbefales for små og store barn i alle aldre. Elverums kanskje beste restaurant og hyggelige møterom finnes også tilgjengelig.

Takk, Trond Henning S
117Mette, Resepsjonssjef på Norsk Skogmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 november 2016

Tusen takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake!

Anmeldt 26 september 2016 via mobile enheter

Var på gjennom fart, inni Elverum med min far, da vi besøkt dette museet, et veldig hyggelig og stort museum, mye større enn hva man skulle tro, med avdelinger med alt gjeldende natur (vann, vassdrag, skog, nasjonalparker, skoghogst, naturvern, jakt osv).

Akvariet var kanskje det som fascinerte mest (siden j har utdannelse relatert akvarie-fisk) har aldri sett et museum som har et eget akvarie-område som en del av sin utstilling, veldig imponerende, og en intelligent del, som passer fint inn med deres utstillinger relatert vann og vassdrag

Takk, Horus143
117Mette, Resepsjonssjef på Norsk Skogmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24 oktober 2016

Takk for din anmeldelse. Din tilbakemelding er viktig for oss.

Anmeldt 22 august 2016 via mobile enheter

Her er det mye å se på for den som liker historie. Den dagen jeg var der var det jakt og fiskedager. Fikk se forskjellige typer av håndtverk. Samt at det også er museum der

Takk, Dag Erik S

Reisende som så på Norsk Skogmuseum, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Norsk Skogmuseum? Del dine erfaringer!