“Perfekt 👍👍👍”

Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020

Beste spise stedet med rik meny som smaker veldig god. Har spist der flere ganger med familien og har aldri ble skuffet. Og ikke minst veldig hyggelig personal. Anbefales på det sterkeste

Takk, Robin_bjor

Anmeldt 7. juli 2020

Personalet virker stresset, og fløy rundt! Ble ikke ønsket velkommen, eller takk for besøket! Menyer måtte vi hente selv. Ingen som spurte om vi likte maten underveis. Spurte om vi kunne få eske til matrestene (for å ta med hjem), den ble kastet på bordet uten noe "vær så god".

Takk, lindaeileenn
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her nå gang nr 4 , og 2 av 4 ganger har maten vært rett å slett for dårlig.
Biffen var tynne slintrer, overhode ikke mør, tilbehøret tamt og masse saus helt over alt .
To av oss spiste biff og begge var like dårlige, at de kaller det indrefilet? Tror jeg ingenting på.
Var fint vær så vi ville sitte ute , men dems uteområde er jo et avlukke med lov å røyke. Det betyr at du må igjennom "røykerommet" for å komme inn i selve restauranten.
Det resulterte i at vi satt inne i et mørkt glohett lokale .
Servicen var ok, var nesten ingen der inne så mener de burde vært mer på og spurt om påfyll av drikke ol.

Ble en stusselig bursdagsmiddag og nå kommer jeg ikke tilbake.

2  Takk, cicilieb
Anmeldt 5. september 2019

Meget hyggelig betjening. Store pizzaer. Her får en verdi for pengene. Flotte sitteplasser både inn og ute. Tilbud om kaffe "på kjøpet". Jeg kommer igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, KetilHveding
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Beliggende i Elverum sentrum. De tok bestilling ved bordet. Fikk automatisk vann til vinen, veldig bra. God mat. Upåklagelig service, konseptet tatt i betraktning.

Dato for besøk: august 2019
Takk, StianTRD

Reisende som så på Milano Restaurant, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Milano Restaurant? Del dine erfaringer!