“Middels mat og mange fluer”
Anmeldelse av Milano Restaurant

Milano Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 29 Restauranter i Elverum
Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Først skal man vite forskjellen på Kafé og Restaurant. Milano er nok mere mot Kafé standard. Man kan bruker app når du bestiller og det er veldig lettvint og fint. Vi har vært der nå noen ganger å spist middag og det er ikke gourmetmat, men helt greit nok i mangel på noe annet i Elverum. Det var derimot veldig mange fluer rundt oss i restauranten. De satt på maten vår, og ned i glassene våre. det var rett og slett plagsomt med alle fluene. Det og med kvaliteten på maten gjør at vi nok styrer unna Milano en god stund.

Takk, Henrik H

Anmeldt 29. desember 2020

Utrolig hyggelig personale som strekker seg ekstra for å gi god service. Anbefaler å ta turen hit :)

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 87emilr
Anmeldt 7. juli 2020

Personalet virker stresset, og fløy rundt! Ble ikke ønsket velkommen, eller takk for besøket! Menyer måtte vi hente selv. Ingen som spurte om vi likte maten underveis. Spurte om vi kunne få eske til matrestene (for å ta med hjem), den ble kastet på bordet uten noe "vær så god".

Takk, lindaeileenn
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her nå gang nr 4 , og 2 av 4 ganger har maten vært rett å slett for dårlig.
Biffen var tynne slintrer, overhode ikke mør, tilbehøret tamt og masse saus helt over alt .
To av oss spiste biff og begge var like dårlige, at de kaller det indrefilet? Tror jeg ingenting på.
Var fint vær så vi ville sitte ute , men dems uteområde er jo et avlukke med lov å røyke. Det betyr at du må igjennom "røykerommet" for å komme inn i selve restauranten.
Det resulterte i at vi satt inne i et mørkt glohett lokale .
Servicen var ok, var nesten ingen der inne så mener de burde vært mer på og spurt om påfyll av drikke ol.

Ble en stusselig bursdagsmiddag og nå kommer jeg ikke tilbake.

2  Takk, cicilieb
Anmeldt 5. september 2019

Meget hyggelig betjening. Store pizzaer. Her får en verdi for pengene. Flotte sitteplasser både inn og ute. Tilbud om kaffe "på kjøpet". Jeg kommer igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, KetilHveding

Reisende som så på Milano Restaurant, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Milano Restaurant? Del dine erfaringer!