“Ser de ansatte oss”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2020

Mange ansatte på jobb, men ingen som klarte å få med seg alt som ble bestilt eller komme med det som ble etterspurt. Maten var helt grei, men ikke noe mer.
Lokalet har sin sjarm.

1  Takk, andrehaeraas

Anmeldt 7. juli 2020

Dette stedet utgir seg for å være en restaurant, men serverer mat basert på halvfabrikata ferdigprodukter. Begge rettene vi bestilte var smakløse og intetsigende. Man får bedre og billigere mat på et gatekjøkken.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, MrChristie1991
Anmeldt 28. juni 2020

Stoppet på Steinkroa ved gjennomreise nordover og likte både mat og sted veldig godt. Barnepasta med kjøttsaus var skikkelig laget, og mixed grill var smakfull og nok. Betjeningen var hyggelig og tok hensyn til smittevernsregler på en bra måte. Stor og fin uteplass med tak (noe som var bra når regnet styrtet ned).

Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, reisemygg
Anmeldt 19. februar 2020

Den såkalte italienske pizzaen var en dårlig versjon av ferdigkjøpt deig som smakte papp. Tapastallerken med spekepølse og ost bar preg av ferdig oppskjært fra Rema 1000. Servicen var det eneste som var bra. Kommer aldri til å spise der igjen!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Bilferie-er-kult
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Mye god mat til en billig penge, biffsnadder en var himmelsk så jeg spiste den 2 dager på rad

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, karsteinh2016

Reisende som så på Steinbua, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Steinbua? Del dine erfaringer!