“Maten kom superraskt. Veldig”
Anmeldelse av Steinbua

Steinbua
Vurdert som nr. 20 av 28 Restauranter i Elverum
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Maten kom superraskt. Veldig god biffsnadder, men lite bernaise. Måtte bestille ekstra bernaisesaus (dette kostet penger). Styr unna den italienske pizzaen. Totalt smakløs.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ronjagw

Anmeldt 2. august 2020

Spiste middag her på gjennomreise.
Kjempe god mat og store porsjoner. Hyggelig betjening.
Rask servering av mat, men når vi var der var det lite folk.

1  Takk, Marianne M
Anmeldt 31. juli 2020

Mange ansatte på jobb, men ingen som klarte å få med seg alt som ble bestilt eller komme med det som ble etterspurt. Maten var helt grei, men ikke noe mer.
Lokalet har sin sjarm.

1  Takk, andrehaeraas
Anmeldt 7. juli 2020

Dette stedet utgir seg for å være en restaurant, men serverer mat basert på halvfabrikata ferdigprodukter. Begge rettene vi bestilte var smakløse og intetsigende. Man får bedre og billigere mat på et gatekjøkken.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, MrChristie1991
Anmeldt 28. juni 2020

Stoppet på Steinkroa ved gjennomreise nordover og likte både mat og sted veldig godt. Barnepasta med kjøttsaus var skikkelig laget, og mixed grill var smakfull og nok. Betjeningen var hyggelig og tok hensyn til smittevernsregler på en bra måte. Stor og fin uteplass med tak (noe som var bra når regnet styrtet ned).

Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, reisemygg

Reisende som så på Steinbua, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Steinbua? Del dine erfaringer!