“Turist i ny by”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021

Sulten. Spurte om bestselgeren på Pizza og ble anbefalt Høggern pizza. Grei bunn, men likblek topping, wienerpølse med gulost. Hvordan dette kan anbefales er meg en gåte? Servicen? Det var ingen som kom til bordet og spurte om hvordan maten smakte. Mange ansatte på jobb, men de var veldig opptatte med å snakke med hverandre. Betalingen måtte skje i kassa som om vi var på Rema 1000. Kommer jeg tilbake? Absolutt ikke.

Takk, Ketil R

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Tatt vel imot av personal. Anvist plass.
Bestilte forrett, hovedrett og drikke.
Alt ok.
Hadde ikke kommet lenger enn halvveis i forretten før hovedretten kom.
Dette er kritikkverdig.
De ansatte bør jo se om vi er ferdig med forrett før hovedrett blir servert.
Vi avviste hovedrett.
Da vi var ferdig med forretten kom nytt personal med hovedretten.
Den var «lunken».
Vi klaget ikke.
Nydelig tilberedt mat.
Kjøttet vi bestilte skulle være medium stekt, det vi fikk var blodig og lite stekt.

Takk, Safari322676
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Dvaske grønnsaker, som opplagt er fra frossendisken og kokt til de omtrent går i oppløsning.
Bestilte sjampinjongsaus, som smakte som en middels bearnaise.
Biff og pommes frites var stekt bra, og trekker totalinntrykket opp fra begredelig, til dårlig.
Steinbua var MYE bedre for to år siden. Her har noe skjedd, og det er ikke bra!

Takk, JohnMGronnesby
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Var der med familien å spiste middag og vi var 5 personer. Når vi ba om regningen så tar den mannlige betjeningen å kun taster inn ett beløp på betalingsterminalen og går i fra bordet vårt. Beløpet var 2980 kr. Reagerer på at dette er ett unormalt høyt beløp, og får omsider fatt i en kvinnelig betjening. Får da kvitteringen og den viser ett mere «normalt» beløp, som er 1510 kr. Altså en differanse på nesten 1500 kr i forhold til første presenterte beløp. Så her må folk virkelig passe på å få kvittering, for å unngå å bli forsøkt lurt!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Nomad25082488609
Anmeldt 14. februar 2021

Vi var nettopp 3stk som spiste her. Biffen i pastaretten smakte og så ikke god ut. Nachos retten kom rett fra mikrobølgeovnen, kjøttdeigen var lunka, kanskje varmet opp flerne ganger.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Fredrik J

Reisende som så på Steinbua Elverum, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Steinbua Elverum? Del dine erfaringer!