“Visit 11th August”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021

Veldig dårlig velkomest-ingen hadde reservert bord tross reservasjon og bekreftelse.
Ingen interesse fra vedkommde kelner. Etter hvert kom det en annen kelner en asiatisk dame som smilte og ordnet opp sammen med en manlig leder.
Mat ok. Service etter hvert bra.
Konklusjon ikke alle burde jobbe på en restaurant.

Takk, 587vidarj

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Reiste hit en regnværs dag og det var marked og liv i byen. Restauranten hadde ledige plasser både ute og inne. Vi fikk bord og fikk bestilt etter ønske, og ble overrasket over rask servering. Maten derimot var dessverre en nedtur. Etter en runde i Norge hopper vi dessverre over Elverum som stoppested. Maten er vel en del av reisen og reisemålet?

Takk, DayTrip44585602332
Anmeldt 7. august 2021

Sulten. Spurte om bestselgeren på Pizza og ble anbefalt Høggern pizza. Grei bunn, men likblek topping, wienerpølse med gulost. Hvordan dette kan anbefales er meg en gåte? Servicen? Det var ingen som kom til bordet og spurte om hvordan maten smakte. Mange ansatte på jobb, men de var veldig opptatte med å snakke med hverandre. Betalingen måtte skje i kassa som om vi var på Rema 1000. Kommer jeg tilbake? Absolutt ikke.

Takk, Ketil R
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Tatt vel imot av personal. Anvist plass.
Bestilte forrett, hovedrett og drikke.
Alt ok.
Hadde ikke kommet lenger enn halvveis i forretten før hovedretten kom.
Dette er kritikkverdig.
De ansatte bør jo se om vi er ferdig med forrett før hovedrett blir servert.
Vi avviste hovedrett.
Da vi var ferdig med forretten kom nytt personal med hovedretten.
Den var «lunken».
Vi klaget ikke.
Nydelig tilberedt mat.
Kjøttet vi bestilte skulle være medium stekt, det vi fikk var blodig og lite stekt.

Takk, Safari322676
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Dvaske grønnsaker, som opplagt er fra frossendisken og kokt til de omtrent går i oppløsning.
Bestilte sjampinjongsaus, som smakte som en middels bearnaise.
Biff og pommes frites var stekt bra, og trekker totalinntrykket opp fra begredelig, til dårlig.
Steinbua var MYE bedre for to år siden. Her har noe skjedd, og det er ikke bra!

Takk, JohnMGronnesby

Reisende som så på Steinbua Elverum, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Steinbua Elverum? Del dine erfaringer!