“Deilig mat og noe godt i glasset!”
Anmeldelse av Matglede - STENGT

Matglede
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: God mat og drikke i en gledelig atmosfære.
Beskrivelse: God mat og drikke i en gledelig atmosfære.
Anmeldt 20. november 2018

Matglede serverer god mat og noe godt i glasset. Restauranten er intim og med en trivelig atmosfære. Har også bestilt nydelig tapas hjem i forbindelse med selskap. Anbefales!

Takk, linnish

Anmeldt 29. juli 2018

Først og fremst vil jeg bare si at lokalet er meget fint,og koselig betjening.
Vi har had en alldeles herlig matopplevelse og kan med trygg anbefale dette stedet.
God mat, bra service og rask betjening!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Kjetil A
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Himmelsk kylling salat , flott atmosfære, meget service innstilte medarbeidere med godt humør. Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Kjirsti
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Trivelig lokale, god atmosfære, hyggelig betjening og ikke minst helt nydelig mat. Anbefales på det varmeste!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Birgit Å
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Veldig koselig resturant med en rikholdig meny.,flott interiør.Store porsjoner og veldig god mat,servisen var helt utrolig!! Jeg kommer garantert tilbake!!

Dato for besøk: april 2018
Takk, hermelinus

Reisende som så på Matglede, så også på