“Hyggelig sted, god atmosfære og deilig mat”
Anmeldelse av Matglede - STENGT

Matglede
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: God mat og drikke i en gledelig atmosfære.
Beskrivelse: God mat og drikke i en gledelig atmosfære.
Anmeldt 11. juli 2020

Ikke det største utvalget av middager, men det vi spiste var veldig godt .Har også deilige tapasretter. Personalet er hyggelig og informerende. Elverums beste spisested for øyeblikket

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ingermarir

Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Veldig Hyggelig sted!
Vi spiste fish’n’ chips og det med det beste jeg har spist i Norge:) tusen takk!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 680_rnim
Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Hyggelig middagsbesøk etter shoppingrunde i Elverum. God mat og koselig lokale. Servitøren var veldig hyggelig. Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 239maritah
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig servitør og kort ventetid.
Nydelig tapas til ok penge.
Koselig og intimt lokale med inne og ute servering

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KristianM384
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi tenkte «Prøv noe nytt» istedenfor den gamle pizza’en!
Vi var ute etter lett og god mat og Matglede lå rett bak hotellet og passet bra med beliggenhet.
Menyen var i hovedsak basert på tapas retter men jeg/vi ønsket noe enkler og bestilte Fish & Chips.
Denne var oppført under «Småretter» men kemneren forsikret at porsjonen var mer enn stor nok som hovedrett alene.
Skuffelsen ble derfor stor når maten kom på bordet!

Fish: To biter fisk som med god fantasi kunne minne om fisk. Den var fritert og deg hadde ikke kokken forhastet seg med å ta den ut. Fisken var tørr og nesten brent.
På fisken i «Fish & Chips» skal det normalt være «batter» (frityrrøre) men denne glimret med sitt fravær.

Chips: En blanding av vanlig og søt potet. Den var sprø men porsjonen var svært liten.

Remuladen: Remulade var det ikke! Mulig det var majones men det var umulig å smake. Tror kokken hadde mistet det han hadde av chilli eller chilipulver i blenderen. Den var så sterk St det var umulig å smake hva det egentlig var vi fikk servert.

Salat/råkost: Denne var veldig god og det eneste på tallerkenen som smakte godt!

Kelneren kom etter en liten stund å spurte om maten smakte?
Da hadde vi så vidt «pirket» i maten.
- «Hvordan synes du det ser ut?»
Svar: «Alt bra altså!»

Øl’en var god da!

Dette var en trist opplevelse!

Oppfordring: Ta tak og Finn tilbake til Matglede(n)!

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, Golfpro2000

Reisende som så på Matglede, så også på