“Middag med venninner ”
Anmeldelse av Matglede - STENGT

Matglede
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: God mat og drikke i en gledelig atmosfære.
Beskrivelse: God mat og drikke i en gledelig atmosfære.
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Spiste tapas pakke som er det beste jeg har smakt på lenge. God blanding av kjøtt, fisk, ost og grønnsaker med dipper. Maten er laget fra bunn av og smaker himmelsk. Rett og slett stor MATGLEDE å spise på Matglede i Elverum. Blide og hjelpsomme folk som jobber der

Dato for besøk: september 2020
Takk, liner648

Anmeldt 11. juli 2020

Ikke det største utvalget av middager, men det vi spiste var veldig godt .Har også deilige tapasretter. Personalet er hyggelig og informerende. Elverums beste spisested for øyeblikket

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ingermarir
Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Veldig Hyggelig sted!
Vi spiste fish’n’ chips og det med det beste jeg har spist i Norge:) tusen takk!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 680_rnim
Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Hyggelig middagsbesøk etter shoppingrunde i Elverum. God mat og koselig lokale. Servitøren var veldig hyggelig. Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 239maritah
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig servitør og kort ventetid.
Nydelig tapas til ok penge.
Koselig og intimt lokale med inne og ute servering

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KristianM384

Reisende som så på Matglede, så også på