“Himmelsk måltid”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

To par inntok restaurant Jaktlaget på Scandic Elgstua etter en flott nyttårskonsert på Terningen. Vi gikk for lammecarre og laks. Lammet med tilbehør smakte himmelsk, så mørt, gi de smaker. Selv jeg var litt skuffet at det var kun 3 små biter til kr 315. Laksen var visst også veldig godt.
Men vi bestilte dessert, sjokolademousse - kjempegodt. Da med dessert var jeg også godt forsynt. Vi hadde en flott opplevelse, både konserten og måltidet. Tusen takk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trond P
Solrunn Irene N, Marketing på Restaurant Jaktlaget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2022

Hei, og takk for besøket, og for hyggelig ord, det setter vi stor pris på.
Vi ønsker velkommen tilbake. Mvh alle oss i Jaktlaget

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Etter en lang dag på farten var det deilig å komme til et stilrent lokale, med utsøkt meny og tilsvarende vinmeny. Rettene vi spiste var av god kvalitet med kjempe godt garnityr, de så også utrolig innbydende ut. Vi fikk utmerket service av en ung kjekk mann i hvitt, han var ofte ved bordet og sørget for at glassene våre ikke sto tomme. Høy trivselsfaktor og mulig noe høyt lydnivå etterhvert som vinglassene ble tomme. Gir dere fem stjerner for maten og servicen vi fikk.

Bordet ved oss hadde derimot en annen opplevelse da de fikk betjening av ei ung blond jente som var mer oppslukt av mobil telefon enn gjestene. Sånn til info. Tips til henne: Se og lær av din kollega.

2  Takk, jannikevermdahl76

Hei, og takk for besøket, og for hyggelig ord, det setter vi stor pris på.
Vi ønsker velkommen tilbake.
Mvh alle oss i Jaktlaget

PS! Vi har telefonforbud for våre servitører i restauranten, så her har vi tatt en gjennomgang av rutiner.

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Høye priser; lavt nivå på maten.
Lang ventetid, selv med få kunder.
Smakløs og kjedelig mat, riktig stekt kjøtt men lite garnityr og triste potetvarianter.
Uoppmerksomt personale som var lite til stede.
Går ikke hit igjen.

Takk, Haakon P

Hei, og takk for besøket.
Vi er lei oss for at vi ikke klarte å levere som forventet. Vi beklager på det sterkeste.
Vi vil gå grundig igjennom våre rutiner og gjøre vårt aller beste for å gi gode gjesteopplevelser.
Vi ønsker velkommen tilbake, vi vil jo vise at vi kan så mye bedre.

Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Jeg spiste en fantastisk pastarett og de jeg spiste med bestilte veldig god jordskokksuppe. Hadde servicen vært tilsvarende hadde jeg antagelig gitt fem stjerner.
Desverre ble vi møtt av en kelner uten snev av kunnskap om vinmenyen eller alkoholfrie alternativer. Hadde vedkommende enda innrømmet at ham var usikker, skulle jeg tilgitt ham. Han skrønte seg heller gjennom spørsmålene våre. Det hele ble ikke bedre av at han misforstod en drikke bestilling. Når dette ble påpekt påstod han at det var min venninnes feil og at hun heller fikk bestille det hun hadde ment å bestille neste gang.
Etter dette var kelnerne så godt som borte. Vi fikk ikke tilbud om mer å drikke, vannkaraffelen forble tom og vi måtte i resepsjone for å få noen til å komme med regningen.
Utrolig synd, for maten var prima. Hadde bare servicen matchet (og kelnerne hatt på skjorte, så det ikke hadde sett ut som det var kantine de drev) ville dette vært supert.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, Anejre

Hei, og takk for besøket.
Vi er lei oss for at vi ikke klarte å gi god service. Vi beklager på det sterkeste.
Men takknemlig for at dere allikevel synes maten sto til fem stjerner, det setter vi pris på .
Vi ønsker velkommen tilbake, vi vil jo vise at vi kan så mye bedre.

Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Hva gjør man på vei hjem fra lang Europaferie og blitt vant til veimaten der. Da kan Østerdalsruta fortone seg som så fyllt av hamburgere og pommes fritt at et hvert behov for salat må vente til hjemkomsten. Inntil Jaktlaget dukker opp. Du må riktignok lete godt. For Scandic Elgkroa har glemt å sette opp skilt på utsiden. Men vel inne i resepsjonen åpner det seg et hyggelig og luftig lokale. Hovedmenyen virker bregnet på boende på hotellet somhar fallt til ro for kvelden og vil ha restaurantmat med noe i glasset ved siden av. Det skulle ikke vi...vi skulle mat som muligjorde 5 nye timer på veien. Så barnet fikk den obligatoriske burgeren, far fikk voksenburgeren og mor fikk tilsin store lettelse cæsarsalat. Ikke sikker på om det hele ble dyrere enn ordinær veikromat, men deilig velsmakende var det. Håper stedet blir skiltet slik at flere kan finne veien dit og ikke via dørafra Elgkroa. En eneste kritikk er at det haddevært fint med en bredere orker-ikke-mere-tung-mat-meny. Så kan mor spise noe annet enn Cæsarsalat neste besøk.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 741hildew

Hei, og takk for besøket.
Tusen takk for så hyggelige ord, det setter vi pris på. Og vi har skiltet
Vi ønsker velkommen tilbake.

Reisende som så på Restaurant Jaktlaget, så også på

Elverum, Elverum kommune

Har du vært i Restaurant Jaktlaget? Del dine erfaringer!