“Nydlig resturant og mat”
Anmeldelse av China Restaurant

China Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 38 Restauranter i Trysil
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Må hit vær gang, nydlig mat.
Alt smakker frisk og godt.
Meget bra service også.
Fantastisk pynta

Abefaler folk å ta turen

2  Takk, totta1974

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Maten var grei og betjeningen var hyggelig. Var dog ikke den beste kinamaten jeg har spist, men heller ikke den verste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Selfuno
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Fint sted, nydelig mat. På vei fra Romerike til Femund, spiste vi her helt tilfeldig.
Skal defensivt tilbake hit

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Stein Elgaaen K
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Kjempe god mat, service og fint lokale! Spist flere måltider her, og alt har vært helt supert. Konge sted.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Simen L
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Dette er helt klart Trysil sin beste restaurant. Det er såå god mat! Kjempe trivelig personale, en behagelig atmosfære og alltid en god opplevelse.

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, Anniken S

Reisende som så på China Restaurant, så også på

Har du vært i China Restaurant? Del dine erfaringer!