“Bra sted”
Anmeldelse av China Restaurant

China Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 39 Restauranter i Trysil
Anmeldt 2. august 2020

God kina mat, har vært der mangen gangen ganger. Trysil er fint sted å besøke. Det er hyggelig å komme til en fin restaurant.

Dato for besøk: august 2020
Takk, celina110

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Spiste middag med tre andre, de var halvveis ferdig med maten innen jeg ble servert min 10 minutter senere. Fikk ingen beklagelse eller forklaring på hvorfor.

All mat serveres med hvit overkokt ris (inkludert vårruller som står listet som forrett), hverken kylling cashew eller biff med brokkoli smakte noe som helst og kjøttet hadde en rar gele konsistens. Det som sto listet som "crispy duck" var bare innbakt and som for øvrig ikke var spesielt crispy.

Prisen hadde vært i høyeste laget selv hvis maten hadde vært god. Hvis du liker kinamat har du desverre ingen ting på denne restauranten å gjøre.

2  Takk, Linemoseby
Anmeldt 2. august 2020

Vi hadde gledet oss til kinamat men ble dessverre skuffet. Maten var smakløs og sausen var grå. Smakte rett og slett veldig lite av maten. I tillegg var det dyrt i fht andre restauranter med bedre mat. Kommer ikke hit igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ma24
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hit kommer vi stadig tilbake. Helt topp kvalitet på mat og service. Hyggelig personale. Svært fornøgd

1  Takk, yngvart2013
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er veldig glad i kinamat og hadde gledet meg til å spise på denne restauranten. Vi kom inn og det var et stort, pent lokale med ute- og inne servering. Når jeg så menyen var det mye dyrere en mange andre kinarestauranter, jeg tenkte at her må det være god mat!
Jeg bestilte sprøstekt and med sursøt saus, de andre som var med bestilte innbakt kylling med sursøt saus, biff med cashew og kylling med cashew. Maten kom og det så pent ut, litt skuffet over at jeg fikk salat til anden, dette var vanlig norsk råkost salat. Anden var IKKE sprøstekt, men dvask, til den prisen hadde jeg forventet mer. Den innbakte kyllingen var også dvask, disse burde vært stekt lenger. Kyllingen og biffen på de andre rettene var som gelé, men gode grønnsaker. Risen var som grøt, og det var kun det ytterste av risen på tallerken som så ut som ris. Alt i alt overpriset og skuffende. Dette er et sted jeg ikke kommer tilbake til.

1  Takk, 629maritj

Reisende som så på China Restaurant, så også på

Har du vært i China Restaurant? Del dine erfaringer!