“gjennomsnittlig.”
Anmeldelse av China Restaurant

China Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 38 Restauranter i Trysil
Anmeldt 13. september 2021

Gjennomsnittlig kinarestaurant. Typisk stil og innredning. Laber service, selv om det var tilnærmet tomt for gjester. Iskalde vårruller, men greie hovedretter. Et greit sted, uten de store plusspoengene.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, mortencola

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk and. God service. Hyggelig personale. Rask servering. Grei meny med ulike asiatiske retter, samt noen europeiske og retter for barn. Anbefales.

1  Takk, Harald Magne G
Anmeldt 9. mars 2021 via mobile enheter

Mye fett i maten, høy pris og ikke så mye på tallerken. Anbefaler ikke hvis man er sulten. Smakløs :(

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, nataliabA6901VX
Anmeldt 17. oktober 2020

Etter å ha vært i Trysil for å se på ulike hybel, bestemte vi å ta oss middag i Trysil og det ble her.
Hyggelige betjenter, litt stressende tider da vi var innom. Full med folk og masse lukt av mat. Atmosfære er god, hyggelig stemning med pynt og bilder på veggene.

Selve mat var god og vi ble iallfall mette.

1  Takk, StianRusten
Anmeldt 23. august 2020

Kjempe god mat og betjening. Utrolig hyggelig familie og veldig fin restaurant:) kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Franskturist

Reisende som så på China Restaurant, så også på

Har du vært i China Restaurant? Del dine erfaringer!