“En perle langs Trysilelva”
Anmeldelse av Glunot

Glunot
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Trysil
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en meget positiv overraskelse. Kanskje den beste pizzaen jeg har spist. 12 sitteplasser. Her driver de nok mest med take away.

1  Takk, 592magnusn

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og service. Herlig for oss med cøliaki å være trygg på maten vi blir servert. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Merete985
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi var et følge på fem personer hvor bare jeg må ha glutenfritt, men det endte med at vi alle spiste pizza etter smaksprøveKjempegod pizza og veldig god serviceMasse godt å kjøpe med seg hjem

Dato for besøk: juni 2020
Takk, hegehaug
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Fikk tips om dette glutenfrie stedet før jeg skulle på besøk til Trysil, så jeg var fast bestemt på dra på lunch her. Min venninne og jeg bestilte pizza, og det var deilig å få så ekte italiensk pizza som det overhode er mulig ved bruk av glutenfritt mel... også helt uten hvetestivelse.
Stedet selger i tillegg masse andre glutenfrie produkter, så jeg anbefaler virkelig et besøk her.
Den italienske kokken kan også bestilles til hjemmebesøk for full middag. Da vi var der, forberedte han en middag for 10 personer i ei av hyttene oppi Fageråsen. Lammeskanker, antipasti, tiramisu... Alt glutenfritt
Vi fikk også smake på tiramisuen før vi gikk... Deilig

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Oddveig60
Anmeldt 9. november 2019

Godt utvalg av egenproduserte varer og mye spennende glutenfri pasta jeg ikke har sett andre steder.

Pizzaen var veldig god, trivelig personalet.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Hans A

Reisende som så på Glunot, så også på

Har du vært i Glunot? Del dine erfaringer!